آموزش ماژول جوابدهی آزمایشگاه

ضمن تشکر از انتخاب نرم افزار پزشکیار باستانی طب، در این مقاله قصد داریم آموزش کار با بخش جوابدهی آزمایشگاه نرم افزار باستانی طب را به طور کامل توضیح دهیم.

از ماژول جوابدهی آزمایشگاه می توان جهت ارسال جواب آزمایشات بیماران توسط sms استفاده کرد. با ارسال لینک آزمایش بیماران می توانند به اطلاعات ثبت شده در نرم افزار دسترسی داشته باشند. با کلیک بر روی دکمه جوابدهی آزمایشگاه در منوی اصلی نرم افزار، سه گزینه مشاهده خواهید کرد. گزینه ها شامل آپلود جوابدهی آزمایشگاه، لیست آزمایش ها و پیگیری آزمایشگاه می باشد.

آپلود جوابدهی آزمایشگاه

با انتخاب این گزینه به صفحه ای هدایت می شوید که در آنجا می توانید اطلاعات مربوط به پرونده پزشکی جدید را تکمیل کنید. چنانچه قصد داشته باشید عکس یا فایل اضافه کنید با کلیک بر روی دکمه اضافه کردن پیوست این امکان وجود دارد. در نهایت با انتخاب گزینه ایجاد به لیست آزمایش ها منتقل می شوید.

لیست آزمایش ها

با انتخاب این گزینه در صورت وجود آزمایش لیست آن ها نمایش داده می شود. چنانچه قصد جستجو داشته باشید با در اختیار داشتن اطلاعات و طبق بازه زمانی خاص می توان اقدام کرد. در صورت نیاز به ویرایش و یا حذف آزمایش می توانید با کلیک بر روی دکمه مربوط به همان آزمایش در ستون گزینه ها  اقدام کنید.

پیگیری آزمایشگاه

چنانچه قصد جستجوی اسناد پزشکی در نرم افزار باستانی طب داشته باشید، می توانید با کلیک بر روی دکمه پیگیری آزمایشگاه  بر اساس کد ملی و شماره همراه جستجو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت درخواست دمو و مشاوره رایگان