نرم افزار پرونده الکترونیک

نرم افزار پرونده الکترونیک بیمار مهمترین و اصلی ترین بخش از نرم افزارهای مدیریت مراکز درمانیست. نرم افزار EHR (Electronic Health Record) حاوی تمام اطلاعات بیمار و خدمات انجام شده توسط پزشک مربوطه می باشد. درواقع داده هایی مانند اطلاعات هویتی بیمار، سابقه پزشکی، نظریه پزشک، آزمایشات انجام شده، بدهی بیمار و برنامه درمانی تجویز شده از سمت پزشک در پرونده الکترونیک بیمار قابل رویت است.

شرکت نرم افزاری دانش بنیان پزشکیار باستانی طب مفتخر است با تجربه بیش از ۱۲ سال در زمینه طراحی و توسعه نرم افزار های پزشکی و درمانی در راستای همیاری به پزشکان و مراکز درمانی گام بزرگی برداشته است. نرم افزار پزشکیار باستانی طب تحت استاندارد های جهانی و الگوهای بین المللی طراحی شده و ضمن گرفتن تاییدیه و مجوز از معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان محصول دانش بنیان، دارای مجوز و تاییدیه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش جمهوری اسلامی ایران نیز می باشد.

معرفی نرم افزار پرونده الکترونیک باستانی طب

نرم افزار پرونده الکترونیک باستانی طب به هدف سهولت در روند کاری پزشکان و دسترسی سریع به پرونده پزشکی بیمار طراحی و پیاده سازی شده است. از اولین پذیرش ثبت شده توسط منشی پرونده الکترونیک برای بیمار تشکیل شده و تمامی اطلاعات در آن ثبت می شود. پرونده پزشکی بیمار مدرکیست که عمدتا مراقبت های دوره ای ارائه شده توسط پزشکان و مراکز درمانی را توصیف می کند.

نرم افزار پرونده الکترونیک

ممکن است پرونده کاغذی بیماران قبلی فضای زیادی اشغال کرده اند و می خواهید از کاغذ بازی و نگهداری آن ها خلاص شوید. با ایجاد پرونده جدید در نرم افزار پزشکیار باستانی طب، اطلاعات پرونده های قدیمی را وارد نرم افزار EHR کنید. از این پس به راحتی و در سریعرین زمان ممکن به تمام پرونده ها دسترسی خواهید داشت. حتی خارج از مطب و کلینیک! (در صورت انتخاب استفاده از نرم افزار به صورت آنلاین)

یکی دیگر از روش های ایجاد پرونده الکترونیک در نرم افزار، رزرو نوبت برای بیمار است. هنگامی که بیمار جدید (کسی که اولین بار قصد مراجعه به شما را دارد و در سیستم پرونده ندارد) به صورت آنلاین در نرم افزار نوبت رزرو می کند و یا منشی برای بیمار نوبت در نرم افزار ثبت می کند، به صورت اتوماتیک پرونده پزشکی برای بیمار ایجاد می شود.

پرونده های تخصصی موجود در نرم افزار

در نرم افزار پرونده الکترونیک باستانی طب به تخصص های مختلف پزشکی پرداخته شده است. برای هر شاخه پزشکی بر حسب نیاز ها و با مشورت پزشکان مجرب آیتم های تخصصی در نرم افزار طراحی و پیاده سازی شده است. در حال حاضر بر اساس درخواست پزشکان و توسعه های نرم افزار، پرونده های تخصصی شاخه های پوست و زیبایی، مشاوره و روانشناسی، زنان و نازایی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، رادیولوژی، چشم پزشکی و …. (برای دیدن همه تخصص ها کلیک کنید) طراحی شده اند.

ویژگی های نرم افزار پرونده الکترونیک

یکی از ویژگی های کاربردی نرم افزار پرونده الکترونیک، پشتیبانی از ماژول قلم نوری و اثر انگشت می باشد. فقط کافیست یکبار امضا و اثر انگشت بیمار را اسکن کرده تا در تمامی صفحات رضایت نامه و برائت نامه ها، آن ها را درج کنید. با انجام این کار به تمامی فرم ها اعتبار می بخشید و فرم ها مطابق استاندارد دانشگاه علوم پزشکی قابل استناد می گردند. همچنین در صورت نیاز به ارائه مدارک، می توان از فرم ها خروجی و پرینت گرفت.

ماژول های جانبی نرم افزار باستانی طب

در کنار نرم افزار پرونده الکترونیک می توانید از امکانات بی نظیر دیگری که در نرم افزار باستانی طب طراحی شده بهره مند شوید! این امکانات شامل حسابداری در سه نسخه متفاوت، نوبت دهی حضوری و آنلاین، پنل پیامک، پذیرش و مشاوره اولیه، انبار و معاملات، VOIP و …. می باشند.

امکانات نرم افزار پرونده الکترونیک بیمار

در نرم افزار پرونده الکترونیک بیمار باستانی طب می توانید:

ثبت اطلاعات هویتی

ثبت سوابق پزشکی بیمار

ثبت علت مراجعه بیمار

پیوست عکس و نتایج آزمایش ها

افزودن پرونده قدیمی

درج نظریه پزشک

مشاهده و ثبت برنامه درمان

ثبت تشخیص و تجویز توسط پزشک

جستجوی پیشرفته بیمار بر اساس شماره پرونده، نام و نام خانوادگی، کد ملی و یا شماره تلفن

را به راحتی مشاهده و مدیریت کنید. از جمله قابلیت های چشمگیر نرم افزار می توان به فرم ساز آن اشاره کرد. فرم های طراحی شده توسط ماژول فرم ساز نرم افزار و همچنین فرم های پیشفرض موجود در نرم افزار در پرونده الکترونیک قابل استفاده هستند. پزشک می تواند در هنگام ویزیت بیمار فرم مورد نظر خود را انتخاب کرده و داده های بیمار را در فرم ثبت کند تا در پرونده بیمار ذخیره شود.

فرم هایی از قبیل گواهی نامه، رضایت نامه کوید ۱۹، فرم پذیرش، شرح حال بیمار و … در نرم افزار به صورت پیشفرض قرار دارند. در صورتی که فرم مورد نیاز پزشک در نرم افزار موجود نباشد، با ماژول فرم ساز نرم افزار باستانی طب می توان فرم دلخواه را طراحی کرد و به پرونده بیمار افزود.

مزایای استفاده از نرم افزار پرونده الکترونیک

تا به اینجای مطلب حتما به مزایا و سودمندی استفاده از نرم افزار پرونده الکترونیک پی برده اید. برای باز کردن بیشتر این موضوع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده به صورت آنلاین یا آفلاین
دسترسی سریع و راحت به اطلاعات بیمار
کاهش هزینه ها و حذف بایگانی انبوه پرونده کاغذی
جامع و یکپارچه با اتصال به دیگر نرم افزارهای باستانی‌طب
افزایش کارایی پرسنل با استفاده از نرم افزار
امکانات کاربردی و جذاب به همراه ماژول های کاربردی

شرایط استفاده از نرم افزار باستانی طب

نرم افزار پرونده الکترونیک باستانی طب تحت وب است و می توانید از آن به صورت آنلاین (بر روی هاست ایرانی) و یا به صورت آفلاین (سرور محلی) استفاده کنید. همچنین در صورت نیاز با داشتن IP Valid می توانید از نرم افزاری که بر روی لوکال هاست شما نصب شده خارج از کلینیک نیز به نرم افزار دسترسی داشته باشید. جهت تهیه IP Valid می توانید به شرکت ارائه دهنده اینترنت ISP خود تماس گرفته و درخواست دهید تا IP ثابت در اختیار شما قرار داده  شود. این نکته را باید در نظر داشته باشید برای استفاده از IP Valid نیاز به اینترنتی با سرعت بسیار بالا دارید در غیر این صورت این روش مناسب کار شما نیست.

در استفاده از نرم افزار پرونده الکترونیک باستانی طب نگرانی بابت تعریف تعداد کاربر و استفاده چند کاربر همزمان نخواهید داشت. بهتر است در هنگام خرید نرم افزار تعداد کاربران مورد نظر خود را ذکر کنید تا بر اساس آن کارشناسان ما مشاوره های لازم در خصوص انتخاب سرور و کانفیگ مناسب شرایط مرکز درمانی شما ارائه دهند. همچنین شرایط پشتیبانی نرم افزار را در سایت مطالعه نمایید تا بتوانید بهترین تصمیم در انتخاب سرور مناسب و نحوه استفاده از نرم افزار (آنلاین یا آفلاین) را بگیرید.

جهت دریافت مشاوره و دمو رایگان نرم افزار پرونده الکترونیک باستانی طب بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

نظر (02)

  1. سامان
    ۵ فروردین, ۱۳۹۹

    سلام خدمت شما، همین طور که سایت رو نگاه میکردم، یه سوال برام پیش اومد. اینکه اگر حین ثبت اطلاعات بیمار برق سیستم قطع شود، اطلاعات را تا جایی که وارد کردیم ثبت شده یا اطلاعات از دست میرود و باید مجدد وارد نماییم؟

    پاسخ
    • باستانی طب
      ۶ فروردین, ۱۳۹۹

      با سلام
      در واقع تا انجایی که شما اطلاعات را در بخش ها یا فرم ها ثبت نمایید در سیستم شما قابل دسترس می باشد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت درخواست دمو و مشاوره رایگان