آموزش ماژول نوبت دهی

ضمن تشکر از انتخاب نرم افزار پزشکیار باستانی طب، در این مقاله قصد داریم آموزش کار با بخش نوبت دهی نرم افزار باستانی طب را به طور کامل توضیح دهیم.

در ماژول نوبت دهی می توانید اقدام به تعریف نوبت دهی، رزرو نوبت دهی حضوری، رزرو نوبت دهی آنلاین، لیست نوبت دهی و پیگیری نوبت کنید.

تعریف نوبت دهی

با انتخاب گزینه تعریف نوبت دهی می توانید اطلاعات مربوط به نوبت دهی را مشخص کنید. سپس با انتخاب گزینه ثبت وارد صفحه لیست نوبت دهی مکانیزه می شوید و مشاهده خواهید کرد که نوبت جدید به لیست اضافه شده است. چنانچه قصد حذف نوبت را داشته باشید با فعال کردن تیک آن در ردیف نوبت مورد نظر، امکان حذف وجود دارد. همچنین روی دکمه فلش دار در ستون گزینه های جدول کلیک کنید تا تنظیمات مربوط به ویرایش و حذف نمایان شود.

رزرو نوبت دهی حضوری

در این بخش امکان رزرو نوبت به صورت حضوری وجود دارد. با کلیک بر روی دکمه رزرو نوبت دهی حضوری می توانید نوع نوبت را از بین لیست موجود انتخاب کنید. چنانچه قصد داشته باشید خارج از شیفت کاری نوبت ثبت کنید این امکان وجود دارد. در نهایت اطلاعات مربوط به بیمار را ثبت کنید و با کلیک بر روی دکمه ذخیره نوبت رزرو می شود.

رزرو نوبت دهی آنلاین

درصورتی که ماژول نوبت دهی آنلاین را برای مرکز درمانی خود تهیه کرده باشید این دکمه در منوی نرم افزار شما فعال و قابل تنظیم است. با کلیک بر روی دکمه رزرو نوبت دهی آنلاین، به صفحه تنظیمات نوبت دهی هدایت خواهید شد. در این بخش می توانید نوع نوبت دهی و تنظیمات مربوط به نوبت دهی را مشخص کنید. در نهایت با انتخاب گزینه ثبت تغییرات اعمال می شود.

لیست نوبت دهی

با کلیک بر روی دکمه لیست نوبت دهی تعدادی زیرمنو نمایش داده می شود. با انتخاب هر یک از گزینه ها در صورت تعریف، لیستشان نمایش داده می شود. چنانچه قصد جستجو داشته باشید درصورت داشتن اطلاعات و طبق بازه زمانی خاص می توانید اقدام کنید. در صورت نیاز به چاپ هر کدام از نوبت ها، این امکان وجود دارد. چنانچه قصد حذف نوبت را داشته باشید با فعال کردن تیک در ردیف نوبت ثبت شده مورد نظر، امکان حذف وجود دارد. همچنین روی دکمه فلش دار در ردیف گزینه های جدول کلیک کنید تا تنظیمات مربوط به ویرایش و حذف نمایان شود.

پیگیری نوبت

با کلیک کردن روی دکمه پیگیری نوبت از ماژول نوبت دهی، چنانچه قصد پیگیری نوبت داشته باشید می توانید براساس موارد موجود (کد رهگیری پرداخت، شناسه نوبت و یا کد ملی) نوبت موردنظر را جستجو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت درخواست دمو و مشاوره رایگان