وب سرویس یا API چیست؟

شاید در هنگام صحبت با کارشناسان ما در مورد مزایا و امکانات وب سرویس شنیده باشید. کاربرد وب سرویس جهت سفارشی سازی و ارتباط مجموعه نرم افزارهای پزشکیار باستانی طب با دیگر نرم افزارها می باشد. اگر در مورد وب سرویس دانش کافی ندارید مقاله وب سرویس چیست را حتما مطالعه بفرمایید.

وب سرویس مجموعه ای از پروتکل ها و استانداردها است. هدف اصلی ماژول وب سرویس نرم افزار پزشکیار باستانی طب ایجاد راه ارتباطی میان نرم افزارهای دیگر سازمان ها و ارتباط میان سرور و کلاینت می باشد. عملکرد وب سرویس به صورت بازگرداندن داده های ساخت یافته به نرم افزار مبدا می باشد. فرمت اطلاعات خام به صورت xml یا json بین نرم افزارها ارسال می شود.

وب سرویس در نرم افزارهای نصب شده بر روی لوکال هاست شما کاربردهای مختلفی از جمله استفاده از ماژول پنل پیامک در اختیار شما قرار می دهد. جهت نصب و استفاده از نرم افزار پزشکیار باستانی طب بر روی هاست نیز نیازمند وب سرویس می باشید.

استفاده از امکانات وب سرویس در نرم افزار خریداری شده شما بستگی به نیاز و موارد درخواستی دارد. پس از بررسی کارشناسان و هماهنگی با سازمان مقصد درخواستی هزینه روند کار به مشتری اعلام می شود. همچنین امکان ایجاد ارتباط و اتصال نرم افزارهای مختلف پزشکیار باستانی طب به یکدیگر، فراهم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت درخواست دمو و مشاوره رایگان