نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار مدیریت مطب باستانی طب

نرم افزار مدیریت مطب پزشکیار باستانی طب قابل استفاده برای تخصص های مختلف پزشکی می باشد. امکانات ویژه ای از جمله پرونده الکترونیک تخصصی، حسابداری، فرم ساز اختصاصی، پنل پیامک، نوبت دهی حضوری، تلفنی و آنلاین را داراست. این نرم افزار تحت وب است و محدودیتی در تعریف کاربر ندارد. کاربران نیز به طور همزمان می توانند از نرم افزار استفاده نمایند. در ادامه مطلب به جزییات بیشتری نسبت به قابلیت های نرم افزار مدیریت مطب می پردازیم، با ما همراه باشید.

هدف از طراحی نرم افزار مدیریت مطب باستانی طب کمک به مدیریت برتر مطب پزشکان، بهبود روند کاری و در دسترس بودن همیشگی بانک اطلاعاتی پزشک بوده است. نرم افزار مدیریت مطب قابلیت استفاده آنلاین و یا آفلاین دارد. به این صورت که شما نحوه استفاده از نرم افزار را در هنگام خرید مشخص می کنید. جهت استفاده آفلاین نیاز به تهیه سرور با کانفیگ مناسب است تا عملکرد مطلوبی از نرم افزار بتوان دریافت کرد. کارشناسان فروش ما مشاوره کاملی در این باره به شما ارائه خواهند داد.

معرفی نرم افزار مدیریت مطب باستانی طب

نرم افزار مدیریت مطب پزشکیار باستانی طب دارای محیط کاربری ساده و آسان است. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده تا پاسخگوی تمامی نیازهای پزشکان باشد. امکانات عمومی نرم افزار مطب شامل نوبت دهی، پذیرش، حسابداری، پنل پیامکی و…. می باشد. این نرم افزار اولین و تنها نرم افزار دارای ماژول حسابداری در ایران می باشد. جهت مشاهده تمامی ماژول های قابل اتصال به نرم افزار اینجا کلیک کنید.

ماژول رشته های تخصصی پزشکی نیز شامل تخصص های اطفال، قلب و عروق، زنان زایمان و نازایی، چشم پزشکی، گوش حلق و بینی، مغز و اعصاب، گوارش و … می باشد. در این صفحه می توانید تمامی تخصص ها را به تفکیک مشاهده کنید. در تمامی تخصص ها، پس از بررسی دموی رایگانی که بعد از دریافت مشاوره در اختیارتان قرار می گیرد، در صورتی که درخواست شخصی سازی مورد خاصی داشته باشید، می توانید درخواست خود را به کارشناسان ما منتقل کنید تا در دست بررسی قرار گیرد.

نرم افزار مدیریت مطب باستانی طب قابل اتصال به نرم افزار های کلینیک و درمانگاه را داراست. همچنین در صورت نیاز، نرم افزار را می توان به نرم افزار مراکز عکسبرداری نیز متصل کرد. ما در شرکت دانش بنیان ایمن گستر باستانی همواره توانسته ایم با تجربه بیش از ۱۲ سال نرم افزار مدیریت مطب با برند پزشکیار باستانی طب را طراحی نموده و به بازار عرضه نماییم.

گزارشات متعدد نرم افزار مدیریت مطب

گزارشات تخصصی در نرم افزار مدیریت مطب پزشکیار باستانی طب تعبیه شده است. پزشک می تواند بر اساس نیاز خود از اطلاعات نرم افزار با فرمت های pdf,exel,photo از نرم افزار خروجی دریافت کند. اسناد خروجی گرفته شده از نرم افزار قابل استناد و ارائه به بیمار، مراکز درمانی و بیمه می باشند. در پرونده الکترونیک نرم افزار مطب، قابلیت خروجی گرفتن از اطلاعات پرونده بیمار بر اساس فیلتر و شرط خاص جهت ارائه مقاله و بررسی case static فراهم می باشد.

بخش های نرم افزار مدیریت مطب

همانطور که در قبل اشاره شد، نرم افزار مدیریت مطب باستانی طب دارای امکانات بسیار کاربردی و ارزشمند است. امکاناتی که در نسخه اصلی نرم افزار قرار دارد شامل پذیرش، نوبت دهی، پنل پیامک، فرم ساز، پرونده الکترونیک تخصصی، برنامه درمان و حسابداری (در نسخه طلایی) می باشد.

ماژول پذیرش

در بخش پذیرش نرم افزار مدیریت مطب می توانید اطلاعات هویتی بیمار، معرف یا رابط بیمار، سرویس و خدمات، مبلغ صورت حساب بیمار و سهم معرف را ثبت کرد. در این میان، همزمان با ثبت اطلاعات در نرم افزار، سند مالی و حسابداری به صورت اتوماتیک ایجاد می شود.

ماژول پرونده الکترونیک

پرونده الکترونیک در نرم افزار مدیریت مطب پزشکیار باستانی طب به صورت کاملا تخصصی و مرتبط با رشته های مختلف پزشکی پیاده سازی شده است. به همین علت جهت مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماژول مربوط به رشته تخصصی خود می بایست به صفحه معرفی نرم افزارها مراجعه کرده و مطلب مرتبط با رشته تخصصی را مطالعه بفرمایید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفن های ۰۷۱۹۱۰۰۲۵۵۲ و ۰۲۱۹۱۳۰۵۳۵۹ تماس حاصل فرمایید.

نوبت دهی

نوبت دهی در نرم افزار مدیریت مطب به صورت حضوری توسط منشی، تلفنی توسط ماژول voip و آنلاین بر روی وبسایت قابل استفاده است. نوبت های رزرو شده در تقویم کاری و پرونده بیمار در نرم افزار مطب قابل مشاهده می باشد. نوبت ها را می توان بر اساس اتاق، پزشک و یا دستگاه تعریف نمود. قبوض نوبت قابل چاپ است و میتوان پرینت آن را در اختیار بیمار قرار داد. همچنین پنل پیامک نرم افزار قابلیت یادآوری نوبت به بیماران را در چند روز مانده به مراجعه داراست.

پنل پیامک

داشتن پنل پیامک کارآمد و ارسال اتوماتیک  sms  های مختلف به بیمار از دغدغه های امروز است. پنل پیامکی طراحی شده در نرم افزار مدیریت مطب، دارای متون پیشفرض برای امور مختلف از جمله پیامک ثبت نوبت، تبریک تولد، اطلاع رسانی های خاص و … می باشد. smsها را می توان بر اساس گروه و مخاطبان خاص نیز ارسال کرد. همچنین ارسال پیام های یادآور اتوماتیک، از قابلیت های این ماژول است. ارسال پیام ها بر اساس تنظیمات تعیین شده انجام می گیرد. بر اساس نیاز خود می توانید متون پیشفرض قرار گرفته شده در نرم افزار را تغییر دهید.

 

فرم ساز

فرم ساز طراحی شده در نرم افزار مدیریت مطب پزشکیار باستانی طب امکان طراحی فرم های مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. البته به این نکته می بایست اشاره کرد که تمامی فرم های مهم تخصص های مختلف پزشکی در نرم افزار به صورت پیش فرض قرار گرفته است.

حسابداری

ماژول حسابداری نرم افزار مدیریت مطب پزشکیار باستانی طب قابلیت ثبت سند اتوماتیک حسابداری پس از ثبت پذیرش را داراست. همچنین همزمان با ثبت پذیرش می توان فاکتور فروش لوازم مصرفی در مبلغ صورت حساب بیمار را به همراه هزینه های جانبی ثبت و سند اتوماتیک برای آن ایجاد کرد. بزرگترین مزیت ماژول حسابداری نرم افزار مطب، راحتی استفاده از آن بدون داشتن دانش حسابداری است.

از نرم افزار مدیریت مطب باستانی طب می توان به صورت آنلاین (نصب و استفاده بر روی هاست) و آفلاین (استفاده بر روی کامپیوتر کلینیک) استفاده کرد. با در اختیار داشتن  IP Valid می توانید خارج از مطب نیز به نرم افزار نصب شده بر روی لوکال هاست دسترسی داشته باشید. اما جهت استفاده از این امکان می بایست با شرکت ارائه دهنده اینترنت خود هماهنگی های لازم را انجام دهید. استفاده از این روش نیاز به داشتن اینترنت با سرعت قابل قبول و بالایی دارد. در غیر این صورت مناسب استفاده شما نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت درخواست دمو و مشاوره رایگان