نرم افزار کلینیک مشاوره

امروزه کلینیک های مشاوره و روانشناسی جهت مدیریت برنامه درمانگران، نوبت دهی، برگزاری کارگاه های آموزشی و فروش محتوا آموزشی و کتاب نیازمند سیستمی شدن و مکانیزه شدن هستند. در ادامه به معرفی نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره باستانی طب می پردازیم، با ما همراه باشید.

نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره و روانشناسی باستانی طب یک نرم افزار جامع و تخصصی جهت مدیریت امور کلینیک هست و دارای محیطی ساده و کاربرپسند است. کاربران و درمانگران می توانند به صورت آنلاین و آفلاین به نرم افزار متصل شوند و با تبلت یا کامپوتر کار کنند. نکته مثبت این نرم افزار ریسپانسیو بودن آن است به این معنی که قابل استفاده بر روی انواع کامپیوتر، لپتاپ، تبلت و حتی موبایل است و با اتصال به سرور می توان به راحتی از تمام امکانات نرم افزار استفاده کرد.

معرفی نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره باستانی طب

امکانات نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره باستانی طب به گونه ای طراحی شده که تمامی فرایند سیستم مانند مشاوره اولیه، نوبت دهی و تعیین وقت، تشکیل پرونده، مدیریت سمینار ها و کارگاه ها، مدیریت خدمات و کالا های مصرفی، ثبت نتیجه جلسات بعد از مشاوره، مدیریت تراکنشات مالی، خرید و فروش کالا، امکان محاسبه سهم پزشک و مشاوران، امکان یادآوری، جابجایی و یا کنسلی جلسات مشاوره و ویزیت توسط ماژول پیامک، امکان ثبت نتایج، فرم و آزمون های قبل و بعد درمان و… است.

پذیرش نرم افزار روانشناسی بالینی

در بخش پذیرش نرم افزار روانشناسی بالینی باستانی طب، کاربران پذیرش به راحتی و با چند کلیک می توانند اطلاعات هویتی بیمار، درمانگر و خدمت مورد نظر را انتخاب نموده و پرداختی صورت حساب مراجعه کننده را از طریق نقدی، کارت خوان، کارت به کارت و یا پرداخت اینترنتی ثبت نماید. همچنین گزارشات عملکردی، صورتحساب ها و پرداختی و بدهی مراجعه کننده با قابلیت خروجی گرفتن با فرمت های  Exel, PDF, Photo و … قابل ارائه به مدیران، درمانگران و حسابداران است.

نوبت دهی نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره

نوبت دهی نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره پزشکیار باستانی طب به صورت حضوری، تلفنی و یا اینترنتی قابل استفاده هست. در بخش نوبت دهی نرم افزار می توان بر اساس برنامه اتاق مشاوره و یا درمانگر و کارگاه های آموزشی به مراجعه کنندگان نوبت داد. جهت مشاهده هر چه بهتر نوبت ها در نرم افزار مطب روانشناسی، با طراحی تقویم اختصاصی به صورت نمایش ماهیانه، هفتگی و روزانه قابل نمایش بوده و در حالت روزانه و هفتگی به تفکیک ساعت قابل مشاهده است و کاربران و مدیران می توانند نوبت های تخصیص داده شده را با رنگ و بر اساس اتاق های تفکیک شده و در ساعت های اخذ شده مشاهده نمایند.

حسابداری نرم افزار کلینیک مشاوره

بخش اعظمی از کارها در نرم افزار کلینیک مشاوره باستانی طب مانند سهم درمانگر، کالا ها (محتوا – CD و کتاب)، محاسبه اتوماتیک سهم درمانگر بر اساس ارجاعی و غیر ارجاعی، از مراجعه کننده ارجاعی یا غیر ارجاعی در نرم افزار محاسبه شده و سند حسابداری ثبت و قابل گزارش هست. همچنین در نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره، ماژول انبارداری و انبارگردانی طراحی شده تا ثبت کالای خریداری شده از شرکت ها مدیریت مالی و انبارداری گردد.

در صورتی که کلینیک مشاوره شما به صورت تقسیط با مراجعه کنندگان تسویه حساب می کند در نرم افزار کلینیک مشاوره و روانشناسی باستانی طب ماژول مدیریت اقساط طراحی شده تا روز سررسید و چند روز قبل تر از سررسید، این نرم افزار به کاربران مربوطه هشدار داده و برای مراجعه کنندگان به صورت اتوماتیک پیامک ارسال می نماید و به صورت لیست وار نمایش می دهد.

تماس تلفنی از طریق VOIP

یکی از بزرگ ترین چالش های مدیران، مشاوران و منشی مراکز مشاوره عدم شناخت و دسترسی به اطلاعات شخص تماس گیرنده با کلینیک است. آیا می خواهید در هنگام تماس همه اطلاعات مراجعه کنندگان را در یک نگاه بر روی مانیتور خود مشاهده کنید؟ و یا مراجعه کننده جدید با شما تماس گرفته و می خواهید به سرعت اطلاعات را در نرم افزار مشاوره ثبت کنید؟ برای این کار کافیست کلینیک شما مجهز به سیستم VOIP باشد تا با اتصال آن به ماژول VOIP نرم افزار مدیریت مراکز مشاوره امکانات کاربردی از جمله نمایش popup اطلاعات هویتی، میزان بدهی و مبلغ ودیعه پرداختی نمایش داده می شود. در این میان میانبرهایی مانند ثبت نوبت، ثبت ودیعه، نمایش پرونده و نمایش صورت حساب میسر است. چنانچه شخص برای اولین بار با کلینیک تماس گرفته باشد، شما می توانید به راحتی در زمان تماس اطلاعات هویتی و دلیل مراجعه آن ها را ثبت نمایید.

علاوه بر امکانات کاربردی که گفته شد، پرسنل می توانند از طریق نرم افزار مشاوره با مراجعه کنندگان تماس برقرار کنند. از این رو می توانند هنگام کلیک بر روی آیکن تماس قرار داده شده در بخش های پذیرش، لیست نوبت دهی، پرونده الکترونیک و برنامه درمان با مراجعه کننده مورد نظر تماس بگیرند. پس از کلیک بر روی گزینه تماس، نرم افزار با مراجعه کننده تماس گرفته و هنگامی که شخص تلفن خود را پاسخ دهد، داخلی کاربر تماس گیرنده زنگ خورده و آماده برقراری ارتباط است. بنابراین با استفاده از نرم افزار مطب روانشناسی به کارها سرعت ببخشید و از خطاهای احتمالی جلوگیری کنید.

به زودی در نرم افزار باستانی طب، کلینیک های مشاوره می توانند با ذخیره صوت در نرم افزار مدیریت مراکز مشاوره، فایل صوتی را برای هر جلسه تعریف نمایند. نرم افزار به صورت اتوماتیک با مراجعه کننده تماس گرفته و صوت انتخاب شده توسط شما را برایشان پخش می نماید. نکته مهمی که در مورد استفاده از ماژول Voip وجود دارد این است که شما می بایست این ماژول را جداگانه خریداری نموده و حتما کلینیک خود را به سیستم و تجهیزات تلفن های تحت شبکه Voip مجهز کنید. حتما قبل از اقدام به این کار با کارشناسان ما تماس بگیرید تا مشخصات زیر ساخت سازگار با نرم افزار باستانی طب را در اختیار شما قرار دهند.

امکانات ویژه نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره

طراحی فرم و آزمون های تخصصی و اختصاصی مشاوره با ماژول فرم ساز

پرونده الکترونیک مراجعه کننده جهت ثبت اطلاعات جلسات مشاوره و پیوست فایل در نرم افزار

مدیریت سمینارها و کارگاه ها، لیست حضور و غیاب، برنامه برگزاری کارگاه

مدیریت جلسات مشاوره به صورت دوره ای

قابلیت ارسال پیامک اتوماتیک چند روز قبل از زمان جلسه به مراجعه کننده

ثبت نتایج جلسات بعد از مشاوره با استفاده از قلم نوری، انتخابی و یا تایپ

امکان گزارش گیری از نتایج

ارتباط با کال سنتر VOIP جهت اتصال به سیستم تلفن برای سرعت عمل کاربر در ثبت نوبت دهی، ثبت مشاوره، نمایش بدهی و بستانکار مراجعه کننده

جمع داری اموال و اثاثیه جهت مدیریت تجهیزات و لوازم اداری و ثبت گردش تحویل لوازم اداری به پرسنل

فراخوان و صف انتظار

امکانات نرم افزار کلینیک مشاوره باستانی طب

  • ثبت اولیه اطلاعات مراجعه کننده (نام و نام خانوادگی، جنسیت، کد ملی، شماره تماس، آدرس و ….)
  • تعریف انواع خدمات، کالا، کارگاه های آموزشی و …
  • انتخاب درمانگر
  • محاسبه سهم درمانگر از بیمار ارجاعی یا غیر ارجاعی
  • تعریف مدت زمان مشاوره (ساعت شروع و پایان)
  • محاسبه اتوماتیک سهم درمانگر و سهم مرکز
  • ثبت مبالغ دریافتی (به صورت‌های نقد، کارت خوان‎ و کارت به کارت پرداخت اینترنتی با قابلیت اتصال به دستگاه‌های پوز و بانکی پرداخت اینترنتی)
  • قابلیت تعریف مدیریت جلسات و پیگیری جلسات بعدی با نمایش در تقویم کاری
  • گزارشات آماری، مالی و مدیریتی در خصوص اعمال کارهای پذیرش و صندوق
  • دارای انواع رسید، چاپ قبوض و چاپ برنامه جلسات درمانی  برای مراجعه کننده، مرکز درمانی و درمانگر

نوبت دهی به مراجعه کنندگان می‌تواند توسط منشی، درمانگر و یا از طرف شخص مراجعه کننده (اخذ نوبت آنلاین) صورت گیرد.

ثبت نوبت می تواند از طریق حضوری، تلفنی و یا اینترنتی باشد.

انواع تعاریف و رزرو نوبت دهی

  • تعریف و رزرو نوبت براساس بازه زمانی خاص و یا برنامه کاری درمانگر
  • تعریف و رزرو نوبت بر اساس اتاق های مشاوره
  • تعریف و رزرو انواع کارگاه های آموزشی
  • تعریف و رزرو انواع خدمات

مراجعه کنندگان می توانند در زمان اخذ نوبت مبلغ هزینه را به صورت یکجا یا بخشی از مبلغ را به عنوان ودیعه یا پیش پرداخت با توجه به نظر مرکز مشاوره پرداخت نمایند. همچنین جهت بهتر بودن و بالا بردن بهره وری عملیات ثبت و نمایش وقت های آزاد در نرم افزار پزشکیار باستانی طب اطلاعات در تقویم نمایش داده می شود که می توان در یک نگاه تعداد نوبت های اخذ شده به تفکیک اتاق یا کارگاه ها به صورت ماهیانه، هفتگی و روزانه را داشته باشیم. (نمایش روزانه و هفتگی با قابلیت مشخص بودن ساعت مراجعات می باشد.)

برای جلوگیری از شلوغی و همهمه در سالن انتظار گروه نرم افزاری دانش بنیان پزشکیار باستانی طب، ماژولی تحت عنوان صف انتظار را طراحی نموده که مراجعه کنندگان می توانند از طریق کیوسک نوبت دهی و یا توسط منشی در صف انتظار قرار بگیرند. همچنین ماژول فوق قابلیت اتصال به صفحه نمایشگر یا تلویزیون را دارد. به این ترتیب درمانگر یا منشی می‌توانند مراجعه کنندگان را بر اساس اولویت و یا لیست فراخوانی شده به بخش یا اتاق مورد نظر راهنمایی نمایند.

کیوسک نوبت دهی

مراجعه کنندگان از طریق کیوسک نوبت دهی می‌توانند بخش مورد نظر را انتخاب و با وارد کردن اطلاعات هویتی خود، فیش نوبت را دریافت نموده و در صف مراجعه کنندگان در انتظار پذیرش و در بخش مورد نظر قرار گیرند. اطلاعات وارد شده توسط مراجعه کننده به صورت اتوماتیک در نرم افزار ثبت می‌گردد.

ماژول نوبت انتظار

همزمان با پذیرش و ثبت اطلاعات بیمار توسط منشی، بیمار در صف انتظار قرار گرفته و فیش نوبت خود را از منشی دریافت می‌کند.

فراخوان بیمار

در این قسمت درمانگر و یا مسئول بخش، لیست بیماران را در سیستم مشاهده نموده و با کلیک کردن بر روی دکمه فراخوان، سیستم صوتی شماره مراجعه کننده را به اتاق درمانگر فرا می خواند. در صورتی که کار مراجعه کننده در بخش مورد نظر به اتمام برسد، نام آن ها از لیست انتظار حذف می‌گردد.

قابل ذکر است که کلیه بخش‌های نرم افزار دارای قابلیت گزارش‌گیری می‌باشند.

  • حفظ امنیت اطلاعات مراجعین از مهمترین نکاتی است که ما در طراحی نرم افزار در نظر گرفته ایم
  • تعیین سطح دسترسی و سطح دید به بخش ها، آیتم ها، منو ها در تمامی قسمت های نرم افزار برای هر کاربر
  • تعیین سطح دسترسی کاربر جهت ثبت،ویرایش، حذف، چاپ، گزارش گیری، جستجو و مشاهده اطلاعات
  • ثبت اطلاعات بر روی سرور اختصاصی آنلاین و یا بر روی سیستم لوکال شبکه در کلینیک

پرونده الکترونیک در نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره

مهمترین و شاخص ترین قابلیت این قسمت محرمانه بودن اطلاعات بین مراجعه کننده و درمانگر بوده و قابل تعریف می باشد که آیا کاربر دیگری بتواند به اطلاعات دسترسی داشته باشد یا نه

  • ثبت اطلاعات اولیه مراجعه کننده در CRM درمانی
  • ثبت جلسات مشاوره
  • سمینارها و کارگاه های شرکت شده
  • ثبت نتایج جلسات بعد از مشاوره
  • پرونده دیجیتال مراجعین
  • امکان ثبت علت مراجعه، تشخیص درمانگر و پلن درمان
  • ثبت نتایج انواع آزمون ها
  • دارای انواع چک لیست ها
  • رسیدها و انواع فرم ها
  • امکان تعریف سطح دسترسی به هر کاربر برای بخش های موردنظر
  • اعمال محدودیت‌های لازم به هنگام تنظیم سطح دسترسی

در نرم افزار پزشکیار باستانی طب تمامی بخش ها و قسمت های نرم افزار دارای جستجوی پیشرفته و گزارشات متنوع می باشد. شما می توانید به راحتی گزارشات آماری، مدیریتی و اختصاصی را از سیستم استخراج کرده و در صورت لزوم گزارشات را به فرمت های چاپی، اکسل، PDF، عکس و … دریافت نمایید. همچنین قابلیت ساخت و ایجاد گزارش جدید بر حسب نیاز مشتریان در دستور کار این تیم می باشد در ادامه به برخی از این گزارشات اشاره می نماییم:

  • گزارشات از مراجعات و برنامه درمان درمانگر یا مراجعه کنندگان
  • عملکرد مالی پذیرش و صورتحساب ها
  • مدیریت اقساط و ودیعه
  • سهم درمانگر و مشاور
  • تعداد مراجعین و تعداد خدمات
  • مدیریت بخش ها و درآمد آن ها
  • مدیریت مراجعین و معرف ها
  • گزارش و مدیریت پکیج ها
  • صورت حساب های خرید، فروش و مصرفی
  • درآمد و هزینه ها
  • گزارشات حسابداری و آماری
  • گزارشات کالا و کاردکس

عملیات خرید و فروش

  • ثبت انواع فاکتورها
  • فاکتور مرجوع از خرید و فروش
  • پیش فاکتور فروش
  • تغییر سطوح قیمت کالا
  • گزارش لیست فاکتورهای خرید، فروش و مرجوعی
  • گزارش لیست فاکتورهای خرید، فروش و مرجوعی به تفکیک مراجعه کننده
  • گزارش خلاصه خرید، فروش و مرجوعی به تفکیک گروه کالا
  • گزارش خلاصه خرید، فروش و مرجوعی به تفکیک انواع کالا
  • گزارش سوابق خرید و فروش

بخش تعاریف اطلاعات پایه

  • تعریف طرف حساب و اطلاعات تکمیلی
  • سطح قیمت
  • تعریف گروه طرف حساب ساده
  • تعریف گروه کالا ساده
  • تعریف کالا و واحد آن

عملیات حسابداری

  • جا به جایی وجوه نقد بین حساب‌های خزانه داری
  • خلاصه موجودی
  • گزارش دریافت و پرداخت روزانه، هفتگی، ماهیانه و یا بازه زمانی خاص

عملیات خزانه داری

  • تعریف حساب ها
  • تغییر وضعیت اسناد
  • تنظیم صورتحساب هر شخص
  • گزارش مرور حساب ها
  • گزارش گردش حساب ها به تفکیک هر شخص
  • گزارش سود وزیان
  • گزارش ترازنامه

عملیات انبارداری

  • رسید انبار خرید
  • رسید انبار مرجوع از فروش
  • محل انبار کالا به تفکیک ساختمان، اتاق و یا قفسه
  • انتقال کالا بین انبارها
  • انبار گردانی شمارش انبار
  • گزارش و تاریخ انقضا بر اساس انبار
  • گزارش و کاردکس شمارش انبار
  • گزارش کاردکس حسابداری کالا با جزئیات
  • گزارش موجودی کالاها
  • گزارش موجودی کالاها با مبلغ
  • گزارش موجودی کالاها به تفکیک انبار
  • گزارش موجودی کالاها به تفکیک انبار با مبلغ
  • خلاصه رسید‌های صادره به تفکیک شخص
  • خلاصه رسید‌ها و حواله‌های صادره به تفکیک شخص
  • گزارش کسری موجودی کالا‌ها
  • گزارش حواله انبار فروش

دیگر عملیات

  • قابلیت ثبت و گزارش گیری دریافت و پرداخت
  • قابلیت ثبت و گزارش گیری هزینه و درآمد
  • قابلیت ثبت و گزارش گیری انواع فاکتور خرید و فروش
  • قابلیت ثبت سند دستی حسابداری
  • دارای تراز آزمایشی و ترازنامه مالی
  • ارسال پیامک زمان نوبت
  • تبلیغات و ارسال پیامک انبوه برای مراجعه کنندگان
  • یادآوری زمان جلسه مشاوره
  • ارسال پیامک خوش آمدگویی، تبریک تولد و نظرسنجی
  • ارسال پیامک خاص بر اساس تاریخ مراجعه، جنسیت، درمانگر، نوع خدمت دریافتی، بخش مراجعه شده، کالای دریافتی و …
  • قراردادهای سررسید شده
  • امکان یادآوری چک ها و حداقل موجودی
  • امکان پشتیبان گیری خودکار از اطلاعات نرم افزار بر روی شبکه یا سرور
  • امکان پشتیبان گیری خودکار بر روی درایو و هاست
  • دارای امنیت بالا در حفظ اطلاعات
  • اتصال به Google Drive و One Drive

از نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره پزشکیار باستانی طب می توانید به صورت آنلاین (بر روی سرویس های هاستینگ ویندوزی اختصاصی) و یا به صورت آفلاین و لوکال هاست (کامپیوتر کلینیک) استفاده کنید. همچنین در صورت نیاز با داشتن IP Valid می توانید از نرم افزاری که بر روی لوکال هاست شما نصب شده خارج از کلینیک نیز به نرم افزار دسترسی داشته باشید. جهت تهیه IP Valid می توانید به شرکت ارائه دهنده اینترنت ISP خود تماس گرفته و درخواست دهید تا IP ثابت در اختیار شما قرار فعال شود.

نرم افزار روانشناسی بالینی به شکلی طراحی شده تا در کلیه مراکز درمانی مانند مطب، کلینیک، درمانگاهی و بیمارستان های تخصصی قابل استفاده باشد. همچنین قابلیت اتصال و ارتباط با یکدیگر را از طریق ماژول وب سرویس دارند و محدودیت تعریف و استفاده کاربر نداشته و قابلیت استفاده همزمان چند کلینیک با یک نرم افزار امکان پذیر است.

درخواست دمو

جهت دریافت مشاوره و دمو رایگان نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره باستانی طب بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

نظر (20)

  1. آناهیتا چمن خواه
    ۱۵ بهمن, ۱۴۰۱

    سلام من یه سوال داشتم
    می تونیم موقع پذیرش در نرم افزار کلینیک روانشناسی مراجعه کننده خارجی ثبت کنیم؟

    پاسخ
    • باستانی طب
      ۱۶ بهمن, ۱۴۰۱

      با سلام.
      بله. در هنگام پذیرش مراجعه کننده در نرم افزار کلینیک روانشناسی می توانید کد اتباع خارجی شخص را در نرم افزار ثبت کنید

      پاسخ
  2. مریم دانش
    ۱۴ بهمن, ۱۴۰۱

    سلام. ببخشید میخواستم بدونم بعد از خرید نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره آموزش کار باهاش هم بهمون داده میشه؟

    پاسخ
    • باستانی طب
      ۱۶ بهمن, ۱۴۰۱

      بله. پس از تهیه نرم افزار مدیریت مرکز مشاوره، کارشناسان ما آموزش کامل کار با نرم افزار را در اختیارتان قرار خواهند داد. همچنین آموزش های ویدیویی از محیط نرم افزار تهیه شده که با مراجعه به صفحه آموزش های نرم افزار می توانید توضیحات مربوط به هر بخش نرم افزار را مشاهده نمایید

      پاسخ
  3. الهه متین
    ۱۹ مرداد, ۱۴۰۱

    سلام. نوبت دهی نرم افزار کلینیک روانشناسی بر اساس کارگاه به صورت آنلاین هم امکان پذیره؟

    پاسخ
    • باستانی طب
      ۱۹ مرداد, ۱۴۰۱

      با سلام
      بله نوبت دهی نرم افزار کلینیک روانشناسی قابلیت های مختلفی داره و بر اساس نیاز از هر کدام به صورت حضوری و آنلاین می توانید استفاده کنید

      پاسخ
  4. رضا موسوی
    ۱ خرداد, ۱۴۰۱

    سلام. آیا نرم افزار کلینیک روانشناسی شما قابلیت نوبت دهی آنلاین هم داره؟

    پاسخ
    • باستانی طب
      ۱۹ مرداد, ۱۴۰۱

      با سلام.
      بله نرم افزار کلینیک روانشناسی قابلیت نوبت دهی آنلاین داره

      پاسخ
  5. علی غلامی
    ۱ خرداد, ۱۴۰۱

    سلام وقتتون بخیر باشه. ما یک مرکز مشاوره بزرگ داریم و حدودا ۱۰ – ۱۵ نفر میخوایم همزمان با نرم افزار کار کنن. ایا نرم افزار کلینیک مشاوره شما پاسخگوی این تعداد کاربر هست که همزمان بتونن کار کنن؟

    پاسخ
    • باستانی طب
      ۱۹ مرداد, ۱۴۰۱

      با سلام.
      بله نرم افزار کلینیک مشاوره و روانشناسی ما محدودیتی در ایجاد کاربر و استفاده همزمان همه کاربران نداره و تداخلی ایجاد نمیشه در این زمینه

      پاسخ
  6. محمدرضا
    ۲۹ اسفند, ۱۴۰۰

    سلام
    تا چه مدت به صورت آزمایشی می توان رایگان از نرم افزار کلینیک مشاوره استفاده کرد؟

    پاسخ
    • باستانی طب
      ۹ مرداد, ۱۴۰۱

      با سلام. از دمو رایگان نرم افزار کلینیک مشاوره که پس از دریافت مشاوره و پرزنت اولیه در اختیار شما قرار می گیرد می توانید حداکثر بین یک هفته تا ده روز استفاده کنید و نرم افزار کلینیک مشاوره را مورد بررسی قرار دهید

      پاسخ
  7. منصور سرورزاده
    ۴ بهمن, ۱۴۰۰

    با سلام. وقت بخیر.
    پرونده مشاوره در نرم افزار کلینیک مشاوره شما به چه صورت هست؟

    پاسخ
    • باستانی طب
      ۲۶ بهمن, ۱۴۰۰

      سلام
      در نرم افزار تخصصی کلینیک مشاوره باستانی طب پرونده تخصصی مشاوره به صورت محرمانه بوده و اختصاصا برای درمانگر قابل دسترس و مشاهده می باشد.

      پاسخ
  8. سروین
    ۴ بهمن, ۱۴۰۰

    روند نوبت دهی اینترنتی نرم افزار مطب روانشناسی شما به چه شکل هست؟ ممنون میشم یک توضیحی بدین. ودیعه در نرم افزار نمایان میشود؟

    پاسخ
    • باستانی طب
      ۲۶ بهمن, ۱۴۰۰

      سلام
      جهت نوبت دهی اینترنتی صفحه اختصاصی برای وب سایت طراحی شده که با نرم افزار مطب روانشناسی باستانی طب در ارتباط می باشد و در صورتی که پرداختی نوبت انجام شود سیستم به صورت اتوماتیک سند ودیعه را در نرم افزار ثبت می نماید.

      پاسخ
  9. سروین گلستانی
    ۴ بهمن, ۱۴۰۰

    سلام، خسته نباشین. دمو نرم افزار مطب روانشناسی رو چجوری میتونم ببینم؟

    پاسخ
    • باستانی طب
      ۲۶ بهمن, ۱۴۰۰

      با سلام
      همکارانم در بخش مارکتینگ نرم افزار مطب روانشناسی مورد نظر و خدمتتون پرزنت می کنن و بعد از جلسه پرزنت یوزر و پسوورد در اختیار شما گذاشته میشه.

      پاسخ
  10. بهراد برومند
    ۴ بهمن, ۱۴۰۰

    برای نوبت دهی کارگاه های آموزشی در نرم افزار کلینیک مشاوره تدبیری در نظر گرفته شده؟
    چون نوبت باید برای درمانگر، اتاق و کارگاه ها باشه. در نرم افزار شما به چه شکل هست؟

    پاسخ
    • باستانی طب
      ۱۹ مرداد, ۱۴۰۱

      با سلام. بله در نرم افزار کلینیک مشاوره و روانشناسی ما نوبت دهی به مراجعه کننده بر اساس درمانگر، اتاق و کارگاه ها به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر هست

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت درخواست دمو و مشاوره رایگان