پلتفرم داروخانه آنلاین

 

داروخانه اینترنتی چیست؟

 

وب سایت داروخانه آنلاین به سایتی می گویند که تمامی محصولات داروخانه را با اطلاعات کامل در صفحه های خود قرار می دهند و در صورت درخواست مشتری محصولات به صورت شبانه روزی با رعایت قوانین خاص به دست مشتری خواهد رسید.

در بین کسب‌وکارهای مختلف طراحی سایت داروخانه کمتر به فکر کسی خطور کرده است و صاحبان داروخانه کمتر به فکر ارائه خدمات به مشتریانشان با ایجاد و طراحی سایت داروخانه بوده‌اند.

درحالی‌که با این کار می‌توانند هم در حوزه مالی و درآمدی رشد و توسعه یابند و هم باعث افزایش و ارتقاء کیفیت خدمات و سرویس‌های خود به مشتریانشان شوند.

شرکت پزشکیار باستانی طب با بهره‌مندی از تجربه و اطلاعات برترین پزشکان، متخصصان داخلی و خارجی و داروسازان توانسته است در زمینه نرم افزار رایانه، تخصصی ترین نرم افزارها را در این زمینه عرضه نماید. همین امر سبب شده امروزه نرم‌افزار‌های دانش بنیان پزشکیار باستانی طب به عنوان الگو و مرجع اصلی در طراحی نرم‌افزار پزشکی و پرونده الکترونیک برای سایر شرکت‌ها قرار گیرد. همکاری ما با بیش از ۵۰۰ داروخانه در سطح کشور باعث شده تا به بانک اطلاعاتی بسیار قوی و جامع ۱۱۰۰۰ قلم کالا دست یابیم. برای طراحی وب سایت داروخانه آنلاین، شرکت باستانی طب ۳ پکیج ۲۰۰۰، ۵۰۰۰ و ۱۱۰۰۰ قلم کالا را با ثبت تمامی اطلاعات نظیر: نام کالا، روش مصرف، هشدار مصرف، شرایط نگهداری، قیمت و … در نظرگرفته است. همچنین؛ به نکته ای که میتوان اشاره نمود این است که اخذ مجوزها از وزارت بهداشت و غذا دارو و سپری کردن مراحل اداری و ثبت نماد الکترونیک را شرکت دانش بنیان پزشکیار باستانی طب بر عهده خواهد گرفت.

 

مزایای داشتن وب سایت داروخانه آنلاین برای داروسازان

 

  • گسترش کسب وکار

اگر شما صاحب یک داروخانه هستید، مراجعان شما محدود به کسانی هستند که در محدوده داروخانه شما تردد می کنند و قبلا از خدمات داروخانه شما استفاده کرده اند. طراحی وب سایت داروخانه آنلاین به معنای گسترده تر کردن کسب و کار شما است. طراحی سایت داروخانه آنلاین این امکان را به شما می دهد تا مشتریانی از سراسر شهر و کشور خود داشته باشید.

 

  • هزینه های پایین تر در برابر بهره برداری بیشتر

بدون شک هزینه  وب سایت داروخانه آنلاین از هزینه تاسیس یک داروخانه کمتر است. با داشتن یک فروشگاه اینترنتی شما نیازی به استخدام کارمند و یا پراخت هزینه برای اجاره محل داروخانه را ندارید. سایر هزینه های مربوط به تبلیغات محیطی داروخانه نیز می توانند در خدمت طراحی سایت داروخانه آنلاین قرار گیرند.

 

  • حضور در فضای رقابتی

طراحی سایت داروخانه آنلاین به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در عرصه رقابتی جدیدی به نام فضای آنلاین حضور داشته باشید.  شما می توانید با انجام فعالیت های بازاریابی منسجم و هدفمند، نام داروخانه خود را تبدیل به یک برند قوی نمایید. در این صورت حتی ممکن است تعداد مراجعان حضوری به داروخانه شما نیز افزایش یابد.

 

  • فرصتی برای فروش عمده

یکی دیگر از مزیت های طراحی سایت داروخانه آنلاین، فرصت هایی است که برای خرید های عمده B2B دراختیار شما قرار می گیرد. البته ممکن است عمده مشتریان داروخانه افرادی باشند که برای هزینه های شخصی خود نیازمند استفاده از دارو هستند. اما حقیقت این است هر چه قدر نام داروخانه آنلاین شما شناخته شده تر باشد و شما بهتر بتوانید در فضای آنلاین دیده شوید، احتمال دریافت سفارشات عمده برای شما بیشتر است. اقلام غیر دارویی مانند: انواع لوازم بهداشتی، لوازم آرایشی، انواع تجهیزات کمک پزشکی، انواع تجهیزات و لوازم کمک های اولیه، تجهیزات کمک درمانی مانند عینک، سمعک، عصا و.. می توانند از جمله کالاهایی باشند که شما می توانید بدون نیاز به نسخه در طراحی سایت داروخانه آنلاین خود به فروش برسانید.

 

  • مدیریت آسان

طراحی سایت داروخانه آنلاین هم چنین به شما این امکان را می دهد تا راحت تر بتوانید فروشگاه خود را مدیریت نمایید. استفاده از ویژگی هایی نظیر برقراری ارتباط مستقیم با انبار کالا و محاسبه موجودی ها و سفارشات، مدیریت حساب ها و پرداخت های آفلاین و آنلاین می تواند ابزار مهمی برای مدیریت هرچه بهتر طراحی سایت داروخانه آنلاین باشد.

 

  •  فروش بیشتر

طراحی وب سایت داروخانه آنلاین به منزله داشتن یک داروخانه شبانه روزی است. شما می توانید خدمات خود را در ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته ارائه نمایید. دریافت سفارشات شبانگاهی و ارسال برای صبح روز بعد نیز می تواند از جمله گزینه های شما باشد.

 

 

مزایای استفاده از داروخانه آنلاین برای کاربران

 

  • قیمت مناسب تر داروخانه‌های آنلاین نسبت به دیگر داروخانه‌ها :

داروخانه‌های معمولی به دلیل داشتن هزینه‌های مختلف مانند هزینه‌های مربوط به مکان تجاری و… باعث می‌شود داروخانه‌های آنلاین بتوانند تخفیف‌های بیشتری را بر روی محصولات داشته باشند و به طور کلی متوسط قیمت محصولاتشان پایین‌تر از قیمت‌ محصولات داروخانه‌های معمولی است.

 

  • دسترسی آسان به تمامی محصولات به ویژه محصولات کمیاب :

در داروخانه های اینترنتی اطلاعات منحصر به فردی مانند ترکیبات دارو، تداخلات دارویی، نحوه و روش مصرف، مقدار مصرفی و … را در اختیار شما قرار می دهند. این اطلاعات نسبت به اطلاعاتی که در داروخانه های شلوغ در اختیارتان قرار می دهند خطای کمتری دارند و هر زمانی که شما می خواهید می توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

 

  • به راحتی انواع محصول مورد نظر خود را با یکدیگر مقایسه کرده و مناسب ترین آن را انتخاب نمایید:

 برای مثال برای خرید کرم ضد آقتاب شما می توانید این محصول را در حجم، برند، نوع پوستی و SPF مختلف آن مقایسه کنید و محصولی که متناسب با نیاز خودتان می باشد خریداری نمایید.

 

  • دسترس بودن داروخانه آنلاین به صورت شبانه روزی:

حتما پیش آمده که از نزدیکترین داروخانه، فاصله زیادی داشته باشید، و یا با وجود کار و مشغله‌های متعدد، زمان کافی برای مراجعه به داروخانه را پیدا نکنید. در این صورت داروخانه آنلاین راه حلی است که در اختیار شما قرار گرفته است تا بتوانید نیازهای خود را در این زمینه برطرف کنید.

 

  • در اختیار گذاشتن اطلاعات کافی راجع به محصول برای کاربران:

اغلب افراد پیش از خرید محصولات دارویی، تمایل دارند در مورد آن اطلاعاتی داشته باشند. داروخانه‌های آنلاین علاوه بر ارائه محصولاتی مانند مکمل های غذایی، داروهای تقویتی       و … اطلاعاتی در خصوص آن‌ها نیز در اختیار مشتریان می‌گذارند تا مشتری بتواند آگاهانه خرید خود را انجام دهد.

 

چه محصولاتی به فروش می رسند؟

 

در وب سایت داروخانه آنلاین تمامی محصولاتی که به نسخه ی پزشک نیازی ندارند مانند انواع مکمل های دارویی، ویتامین ها، انواع مکمل بدنسازی، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات مادر و کودک ، تجهیزات پزشکی، خرید انواع شیرخشک و از این قبیل موارد به فروش می رسند.

 

♦◊♦◊♦◊♦◊  همراه با اخذ مجوزها از غذا دارو و وزارت بهداشت  ◊♦◊♦◊♦◊♦

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت درخواست دمو و مشاوره رایگان