نرم افزار نوبت دهی

نرم افزار نوبت دهی پزشکیار باستانی طب دارای سیستم نوبت دهی به سه صورت ثبت نوبت به صورت حضوری (توسط منشی)، آنلاین و تلفنی می باشد. نوبت دهی به مراجعه کنندگان از اولین مراحل جذب بیمار به مرکز درمانیست. بنابراین نیاز به استفاده  از روش های نوین جهت راحتی نوبت دهی به بیماران است! این نرم افزار قابل استفاده در مطب، کلینیک، درمانگاه و … می باشد.

نرم افزار نوبت دهی مطب

معرفی نرم افزار نوبت دهی باستانی طب

یکی از مهمترین نیاز های هر مرکز درمانی، داشتن نرم افزار مناسب و کار آمد جهت نوبت دهی به مراجعه کنندگان است. نرم افزار نوبت دهی باستانی طب به گونه ای طراحی شده تا بتواند جوابگوی نیاز مراکز درمانی باشد. این نرم افزار تحت وب است و قابلیت ثبت نوبت به سه حالت حضوری، آنلاین و تلفنی را داراست. همچنین در صورت استفاده از کیوسک نوبت دهی، می توانید آن را به نرم افزار متصل کرده و از امکانات کاربردی آن بهره‌مند شوید.

نرم افزار نوبت دهی با هدف ایجاد امکان سیستم مدیریتی کاربردی و کار آمد (MIS) کیوسک نوبت دهی و پذیرش بیمارستانی، درمانگاه، کلینیک و مطب جهت مدیریت ساختار محور و یکپارچه در سیستم نوبت دهی، پذیرش، صندوق و امور مالی در برقراری آرامش و نظم محیط، اعلام زمان حضور پزشکان، فراهم آوردن زمینه تعیین نوبت و پذیرش توسط بیماران و مراجعه کنندگان، معرفی پزشکان و متخصصان توسعه یافته است.

 

چرا نرم افزار نوبت دهی باستانی طب؟

ساماندهی و مدیریت مرکز درمانی با استفاده از نرم افزار های یکپارچه پزشکی باعث رضایتمندی مراجعه کنندگان و بهبود عملکرد پرسنل می گردد. از این رو گروه نرم افزاری پزشکیار باستانی طب به جهت کمک به مراکز درمانی در مدیریت برتر گام های بزرگی برداشته است. تنها با تهیه نرم افزار پزشکی از جمله نرم افزار نوبت دهی بهره‌وری پرسنل را افزایش و مراجعه کنندگان بیشتری جذب کنید.

از جمله مزایای سیستم نوبت دهی باستانی طب:

دسترسی سریع و استفاده آسان

جامع و یکپارچه

قابلیت اتصال به دیگر نسخه های تخصصی نرم افزار باستانی طب

ساده سازی دریافت و اخذ نوبت توسط منشی / بیمار

تعریف نامحدود پزشک، اتاق، تخت، کلینیک، دستگاه و ...

تعریف دوره های آموزشی و حضور و غیاب

امکان تعریف روز و ساعت های حضور پزشک

مشاهده نوبت های ثبت شده و مدیریت آن ها

انواع نرم افزار نوبت دهی

نرم افزار نوبت دهی حضوری

نوبت دهی حضوری

بخش نوبت دهی حضوری سیستم نوبت دهی، قابلیت تعریف تقویم کاری، بازه زمانی سالانه، ماهانه، هفتگی و روزانه را دارست. همچنین منشی می تواند شیفت کاری پزشک، زمان شروع و پایان و زمان استراحت را در نوبت دهی تعریف کند. ممکن است برخی پزشکان بیمار ارجاعی داشته باشند، در این صورت منشی می تواند نوبت بیمار را به صورت بیمار ارجاعی تعریف کند. قبض نوبت ثبت شده برای بیمار قابل پرینت است و می توانید متن نوشته شده بر روی قبض را شخصی سازی کنید. همچنین پس از ثبت نوبت توسط منشی، پیامکی در خصوص اطلاعات نوبت ثبت شده برای بیمار ارسال می شود.

نوبت دهی اینترنتی

نوبت دهی آنلاین نرم افزار نوبت دهی قبلیت تعریف نوبت بر اساس برنامه کاری پزشک را داراست. هنگام تعریف نوبت ها می توانید مشخص کنید بیمار هنگام اخذ نوبت ودیعه پرداخت کند یا خیر. در هنگام دریافت نوبت، سیستم نوبت های آزاد و ظرفیت خالی روز مورد نظر بیمار را نمایش می دهد. ممکن است مراجعه کننده از بیماران قبلی مرکز درمانی شما باشد، در این صورت در هنگام دریافت نوبت با وارد کردن کد ملی، اطلاعات بیمار نمایش داده می شود. همچنین می توانید آدرس شبکه های اجتماعی، آدرس سایت و درباره ما مرکز درمانی خود را در نوبت دهی اینترنتی قرار دهید.

مزایای استفاده از نرم افزار نوبت دهی

مزایای استفاده از نوبت دهی اینترنتی

  • دسترسی ۲۴ ساعته بیماران جهت اخذ نوبت
  • دریافت ودیعه قبل از مراجعه
  • اتصال به سایت
  • افزایش مراجعه کننده
  • رضایتمندی بیشتر بیماران

شرایط استفاده از نوبت دهی اینترنتی

برای استفاده از قابلیت نوبت دهی اینترنتی نرم افزار نوبت دهی باستانی طب، می بایست از نرم افزار به صورت آنلاین بر روی هاست استفاده کنید. همچنین در صورتی که یکی از نسخه های تخصصی نرم افزار باستانی طب را تهیه کرده باشید، نرم افزار نیز باید نسخه آنلاین باشد تا ارتباط میان پایگاه داده آن ها به راحتی برقرار شود.

امکانات سیستم نوبت دهی باستانی طب

ثبت نوبت بر اساس پزشک، تخت، اتاق و ...
اتصال به VOIP (نسخه تلفن گویا)
اتصال به درگاه بانکی (نسخه آنلاین)
ارسال پیامک ثبت نوبت به پزشک
ارسال پیامک و یادآوری نوبت به مراجعه کنندگان
اتصال به سایت جهت دسترسی آسان بیمار (نسخه آنلاین)
دارای بارکد رهگیری
پرینت فیش نوبت
دریافت ودیعه

نحوه استفاده از نرم افزار نوبت دهی

نرم افزار نوبت دهی باستانی طب همانطور که پیش تر توضیح داده شد، تحت وب می باشد. از این نرم افزار می توانید به صورت آنلاین بر روی هاست و همچنین به صورت آفلاین بر روی سرور مرکز درمانی خود استفاده نمایید. اما این باید به این نکته توجه کرد که در صورت استفاده از نوبت دهی اینترنتی، همانطور که توضیح داده شد می بایست نسخه آنلاین نرم افزار را تهیه کنید.

در استفاده از سیستم نوبت دهی نگرانی بابت تعریف تعداد کاربر و استفاده چند کاربر همزمان نخواهید داشت. بهتر است در هنگام خرید نرم افزار تعداد کاربران مورد نظر خود را ذکر کنید تا بر اساس آن کارشناسان ما مشاوره های لازم در خصوص انتخاب سرور و کانفیگ مناسب شرایط مرکز درمانی شما ارائه دهند. همچنین شرایط پشتیبانی نرم افزار را در سایت مطالعه نمایید تا بتوانید بهترین تصمیم در انتخاب سرور مناسب و نحوه استفاده از نرم افزار (آنلاین یا آفلاین) را بگیرید.

جهت دریافت مشاوره و دمو رایگان نرم افزار نوبت دهی باستانی طب بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت درخواست دمو و مشاوره رایگان