نرم افزار مطب چشم پزشکی

این روزها به دلیل استفاده زیاد از تجهیزات الکترونیک و عوامل متعدد دیگر مراجعه مردم به چشم پزشک بیشتر از قبل دیده می شود. به همین دلیل مطب ها و کلینیک های چشم پزشکی جهت مدیریت بهتر بیماران، ایجاد پرونده پزشکی، نوبت دهی آنلاین، مدیریت مالی و حسابداری بیماران نیاز به یک نرم افزار جامع دارند. نرم افزار مطب چشم پزشکی باستانی طب به این منظور با همیاری برترین متخصصان چشم پزشک طراحی و پیاده سازی شده است. در ادامه به معرفی و شرح امکانات آن می پردازیم.

نرم افزار مطب چشم پزشکی باستانی طب شامل بخش های کاربردی پذیرش، پرونده الکترونیک، حسابداری، پنل پیامکی، انواع نوبت دهی به همراه نوبت دهی آنلاین و … می باشد. ما در گروه نرم افزاری دانش بنیان پزشکیار باستانی طب با بهره‌مندی از تجربه و اطلاعات برترین پزشکان و متخصصان داخلی و خارجی توانسته ایم در زمینه نرم افزار رایانه، تخصصی ترین نرم افزار با جزئیات و اطلاعات تخصصی را در زمینه چشم پزشکی عرضه نماییم. نرم افزار چشم پزشکی باستانی طب قابلیت اتصال به نرم افزار درمانگاه و دیگر نرم افزارهای مجموعه را داراست.

 

معرفی نرم افزار مطب چشم پزشکی

نرم افزار مطب چشم پزشکی پزشکیار باستانی طب تحت وب می باشد. این نرم افزار قابل استفاده بر روی سرور شخصی مطب و یا هاست های ویندوزی است. کاربران نرم افزار می توانند همزمان بدون تداخل در کار دیگر کاربران از آن استفاده کنند. پزشکان می توانند بر اساس نیاز پرسنل مطب، حساب کاربری برایشان ایجاد کرده و محدودیتی درتعداد حساب کاربری نرم افزار قرار داده نشده است. به هر کاربر در نرم افزار چشم پزشکی می توان بر اساس وظیفه آن ها سطح دسترسی به بخش های مختلف داده و دسترسی کاربران را محدود ساخت. همچنین این نرم افزار دارای محیطی ساده و کاربرپسند بوده و به کاربر امکان تهیه گزارشات آماری مختلفی از داده ها و پرونده بیماران را بر اساس سطح دسترسی آنان می دهد.

ویژگی های تخصصی نرم افزار مطب چشم پزشکی

  • ثبت پرونده و هیستوری دیگر مراکز به همراه شماره پرونده آن مرکز
  • امکان ثبت تمامی اطلاعات شامل شرح حال بیمار، شرح و جزئیات درمان و طرح درمان…
  • امکان ثبت انواع خدمات تشخیصی (توپوگرافی قرنیه، اندازه‌گیری ضخامت قرنیه، OCT(Optical Coherence Tomography)، فتوگرافی و آنژیوگرافی شبکیه، بیومتری (Biometry)، پریمتری (Perimetry) و …)
  • امکان ثبت انواع خدمات درمانی (لیزر و لیزیک چشم، آب مروارید (کاتاراکت)، جراحی زیبایی و پلاستیک چشم، آب سیاه یا گلوکوم (Glaucoma)، پیوند قرنیه، لنز های داخل چشمی، قوز قرنیه (Keratoconus) و …)
  • اضافه کردن عکس ها و مدارک به پرونده پزشکی بیمار
  • امکان ثبت برگه های آزمایشات، نسخ و دارهای مصرفی قبلی و …
  • قابلیت تعریف، اضافه و حذف کردن آیتم ها در پرونده تخصصی نرم افزار مطب چشم پزشکی
  • امکان تهیه جزئیات مالی پرونده بیماران
  • امکان تعریف پزشکان و تکنسین ها همراه با درصد کارکرد هر چشم پزشک و وقت های حضور (ویژه کلینیک ها، بیمارستان ها و مطب هایی که چندین چشم پزشک فعالیت دارند)
  • قابلیت گزارش گیری به صورت آماری و نموداری از اطلاعات مربوط به مراجعات بیمار و نمایش آن ها
  • امکان یادآوری قراردادهای سررسید شده و چک ها
  • امکان یادآوری یادداشت های روزانه، قرار و ملاقات ها
  • فرم ساز اختصاصی

امکانات نرم افزار مطب چشم پزشکی

نرم افزار مطب چشم پزشکی پزشکیار باستانی طب شامل ماژول های پذیرش، پرونده الکترونیک، نوبت دهی، حسابداری، پنل پیامک، مدیریت ارتباط با بیمار و CRMپزشکی می باشد. این نرم افزار می تواند تمامی فرایند مالی و حسابداری بیمار را مدیریت کند. همچنین با استفاده از نرم افزار چشم پزشکی پزشکیار باستانی طب می توانید خدمات و کالاهای مصرفی، خرید و فروش کالا، محاسبه سهم پزشک و دستیار را به راحتی مدیریت کنید. این نرم افزار امکان تعریف پزشک، دستیار و تکنسین همراه با درصد کارکرد هر شخص و زمان های حضور آن ها را دارا می باشد. تمامی امور مربوط به سهم پزشک، دستیار، تکنسین و یا معرف در ماژول حسابداری محاسبه شده و سند ثبت می گردد. پرونده الکترونیک در نرم افزار مطب چشم پزشکی امکانات تخصصی در اختیار پزشک قرار می دهد. در پرونده بیمار تصاویر آزمایش، اسناد پزشکی قبلی، شرح حال بیمار و خدمات را می توان ثبت کرد.

ماژول پذیرش

در هنگام پذیرش بیماران در نرم افزار مطب چشم پزشکی اطلاعات هویتی بیمار، معرف یا رابط بیمار، پزشک – دستیار و تکنسین، بخش، سرویس و خدمات، دستگاه و لوازم مصرف شده و مبلغ صورت حساب بیمار مشخص و ثبت می شود. همینطور همزمان با ثبت خدمات و تشکیل پرونده برای بیمار، سند مالی و حسابداری اتوماتیک در سیستم ثبت شده و قابل گزارش گیریست. در لیست پذیرش نرم افزار می توانید بر اساس فیلتر های خاص مانند شماره پرونده، کدملی، نام، نام خانوادگی، شماره همراه، پزشک، شماره پیگیری، معرف، بخش، سرویس، کاربر و تاریخ پذیرش بیماران را جستجو کنید.

پذیرش نرم افزار مطب چشم پزشکی

ماژول نوبت دهی

نوبت دهی در نرم افزار مطب چشم پزشکی به گونه ای طراحی شده است تا نوبت دهی بیماران به سادگی انجام شود. تعیین نوبت جهت مراجعه اول، روز عمل، مراجعه معاینات پس از عمل و لیزیک امکان پذیر می باشد. نوبت دهی و Follow up جلسات بعدی بیماران با ثبت پذیرش آن ها و بر اساس نوع مراجعات نوبت بعدی به صورت سیستمی ایجاد می شود. قبض نوبت قابل چاپ است و می توانید قبوض را پرینت گرفته و در اختیار بیمار قرار دهید. نوبت های بعدی بیماران در تقویم کاری نرم افزار چشم پزشکی قابل مشاهده و گزارش گیری می باشد.

 

نوبت دهی نرم افزار مطب چشم پزشکی باستانی طب

 

یکی از قابلیت های بارز نرم افزار چشم پزشکی، ماژول نوبت دهی آنلاین می باشد. جهت استفاده از نوبت دهی آنلاین نیاز به تهیه هاست و دامنه برای راه اندازی آن است. نوبت دهی آنلاین را می توانید بر روی سایت مطب و کلینیک خود نیز قرار دهید. درغیر این صورت می بایست لینک نرم افزار نوبت دهی را برای بیماران خود ارسال کرده تا از طریق آن بتوانند به اخذ نوبت اقدام نمایند. دریافت ودیعه قبل از مراجعه را می توان مزیت استفاده از نوبت دهی آنلاین نام برد. همچنین اگر قصد طراحی سایت پزشکی برای مطب و کلینیک خود دارید درخواست خود را هنگام مشاوره دمو نرم افزار به کارشناسان ما اعلام بفرمایید.

 

ماژول پرونده الکترونیک

پرونده الکترونیک نرم افزار مطب چشم پزشکی امکاناتی از جمله ثبت تصاویر آزمایش بیمار، شرح حال بیمار، جزئیات و طرح درمان، ثبت انواع خدمات تشخیصی پزشک، ثبت خدمات درمانی و همچنین ثبت اسناد پزشکی قبلی بیمار را در اختیار شما قرار می دهد. خدمات تشخیصی شامل توپوگرافی قرنیه، اندازه گیری ضخامت قرنیه، OCT، فتوگرافی و آنژیوگرافی شبکیه، بیومتری و پریمتری قابل ثبت می باشند. خدمات درمانی قابل ثبت در نرم افزار نیز شامل لیزر و لیزیک چشم، آب مروارید (کاتاراکت)، جراحی زیبایی و پلاستیک چشم، آب سیاه یا گلوکوم (Glaucoma)، پیوند قرنیه، لنز های داخل چشمی، قوز قرنیه (Keratoconus)  و …. می باشند.

 

پرونده الکترونیک نرم افزار مطب چشم پزشکی باستانی طب

 

نرم افزار چشم پزشکی باستانی طب به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات مربوط به هر چشم را به صورت جداگانه در پرونده بیمار ثبت کنید. با استفاده از این نرم افزار قابلیت ضمیمه کردن برگه های آزمایشات قبلی، نسخ و داروهای مصرفی گذشته بیمار و عکس های گرفته شده توسط دستگاه ها را به پرونده آن ها را در اختیار دارید! اگر در نظر داشته باشید با استفاده از قلم نوری در پرونده الکترونیک بیمار نظریه پزشک ثبت کنید، با سفارش ماژول قلم نوری این امر امکان پذیر می باشد. همچنین با تهیه ماژول امضای دیجیتال و اثر انگشت می توانید امضای بیماران را در تمامی فرم ها ضمیمه کنید.

 

تحقیق و توسعه

ممکن است پزشک مطب و یا مرکز درمانی قصد تحقیق بر روی اطلاعات تخصصی و پارامترهای مورد نظر داشته باشد. جهت انجام این کار در نرم افزار چشم پزشکی شروطی قرار داده شده، با انتخاب یک یا چند شرط و اجرای آن ها اسکریپت مورد نظر به سادگی در نرم افزار اجرا می شود. در این میان تمامی پرونده های ثبت شده بیماران در نرم افزار بررسی شده و کیس های خاص مورد نظر به صورت تفکیک شده نمایش داده می شوند. این اسکریپت ها قابلیت خروجی گرفتن با فرمت اکسل را دارا و قابل استفاده برای مقاله های عملی، تحقیق و یا نظارت بر پروسیجر درمانی جهت بررسی و ارزیابی می باشند.

 

ماژول حسابداری

یکی از چالش های مطب و کلینیک ها نحوه محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل و پزشک، محاسبه هزینه های مرکز درمانی می باشد. در این میان نرم افزاری که بتواند به صورت اتوماتیک ثبت سند حسابداری را انجام دهد بسیار کاربردی و نیاز هر مطب و کلینیکی است. تمامی هزینه های بیمار در زمان پذیرش در نرم افزار مطب چشم پزشکی باستانی طب تعیین شده و همزمان سند حسابداری آن ثبت می شود. در نتیجه در صورت نبود حسابدار ماهر در مطب دیگر جایی برای نگرانی جهت مدیریت امور مالی و حسابداری مطب نیست! در نرم افزار چشم پزشکی گزارشات مختلف مالی قرار داده شده و با توجه به نیاز خود می توانید از آن ها خروجی و پرینت بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ماژول حسابداری نرم افزار پزشکیار باستانی طب اینجا کلیک کنید.

 

ماژول پیامک

پنل پیامک در نرم افزار مطب چشم پزشکی بسیار کارآمد است. ارسال پیامک اتوماتیک جهت یادآوری نوبت ها، پرداخت اقساط، تبریک تولد، اعلام کنسل شدن نوبت ها در صورت غیبت پزشک می تواند نکته قابل توجهی باشد. متن هایی به صورت پیش فرض برای ارسال به بیمار در نرم افزار قرار گرفته شده است اما می توانید در صورت نیاز طبق سلیقه خود، متون را تغییر دهید. نرم افزار چشم پزشکی طبق زمانبدی تعیین شده پیامک ها را به صورت اتوماتیک برای بیماران ارسال می کند.

پشتیبانی نرم افزار مطب چشم پزشکی

پشتیبانی نرم افزار مطب چشم پزشکی باستانی طب پس از نصب آن آغاز می شود. کارشناسان ما پس از نصب نرم افزار بر روی سرور انتخابی شما، روند آموزش کار با نرم افزار را در چند جلسه پیش می برند تا مشکلی در استفاده از نرم افزار نداشته باشید. همچنین پس از آموزش در صورتی که سوالی برای شما پیش آید با برقراری تماس با پشتیبانی، کارشناسان نرم افزار به سیستم شما متصل شده و به طور کامل راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهند. همچنین در صورت بروز خطا و یا بهره مندی از آخرین ورژن نرم افزار مطب چشم پزشکی نیز کافیست به پشتیبان نرم افزار اطلاع داده تا در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

ممکن است در نظر داشته باشید از نرم افزار مطب چشم پزشکی بر روی سرور لوکال هاست و کامپیوتر مطب استفاده کنید. حتما در هنگام مشاوره با کارشناسان باستانی طب، درباره مشخصات سخت افزار مورد نیاز نرم افزار از کارشناسان ما بپرسید و مشاوره دریافت نمایید.

جهت دریافت مشاوره و دمو رایگان نرم افزار مطب چشم پزشکی باستانی طب بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

نظر (06)

  1. فریما
    ۲۰ فروردین, ۱۳۹۹

    میتونیم وقت عمل و پذیرش مطب رو از طریق نرم افزار چشم پزشکی هماهنگ کنیم ؟

    پاسخ
    • باستانی طب
      ۲ اردیبهشت, ۱۳۹۹

      با سلام
      بله ما در نرم افزار مطب چشم پزشکی ماژول برنامه کاری و برنامه عمل رو طراحی کردیم و به راحتی می توانید برنامه های کاری خود را ثبت نمایید.

      پاسخ
  2. ....
    ۱۹ فروردین, ۱۳۹۹

    با سلام.
    من قبلا با نرم افزار دیگری کار میکردم. اما بنا به مشکلاتی که داشت گذاشتمش کنار. اما در خصوص نرم افزار شما، میتونم بیمارانی که عمل چشم انجام دادن و بیمارانی که فقط ویزیت شدن را، تفکیک شده داشته باشم؟ و آیا نوع خدمت، تعریف شده در نرم افزار مطب چشم پزشکی؟

    پاسخ
    • باستانی طب
      ۲ اردیبهشت, ۱۳۹۹

      با سلام
      بله امکان گزارشات، محاسبات و عملیات به صورت تفکیک از یکدیگر در نرم افزار چشم پزشکی فراهم می باشد

      پاسخ
  3. ramin
    ۵ فروردین, ۱۳۹۹

    میتونم بپرسم که هزینه نرم افزار مطب چشم پزشکی هر سال چقدر است؟ آیا هزینه یکبار پرداخت میشود؟ سال دوم به چه صورت است؟

    پاسخ
    • باستانی طب
      ۶ فروردین, ۱۳۹۹

      با سلام
      در خصوص قیمت نرم افزار چشم پزشکی لطفا متن اعلام قیمت را به شماره ۰۹۱۷۱۰۲۰۴۹۸ پیامک نمایید تا کارشناسان فروش شرکت با شما تماس حاصل نماییند و اعلام قیمت کنند.
      در سال اول هزینه پشتیبانی رایگان بوده و در خصوص هزینه های سالهای بعد شما ۲۰ درصد ارزش نرم افزار را بابت هزینه پشتیبانی و آپدیت نرم افزار پرداخت می نمایید.
      طراحی و پیاده سازی درخواست های شما در طول مدت قرارداد پشتیبانی به صورت رایگان طراحی می گردد

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت درخواست دمو و مشاوره رایگان