پنل پیامک برای مطب، پزشک و مراکز درمانی

امروزه بسیاری از کسب و کارها از اس ‌ام‌ اس به عنوان تبلیغات و راه های ارتباطی با مشتریان خود استفاده می‌کنند. اما اس ‌ام ‌اس تنها برای تبلیغات نیست! پنل پیامک امکانات زیادی دارد. در ادامه به امکانات پنل پیامک برای مطب، پزشکان و مراکز درمانی می پردازیم.

استفاده از پنل اس ام اس برای پزشک یکی از مهمترین و موثرترین استراتژی در بازاریابی و جذب مشتری خواهد بود، بسیاری از مطب ها، کلینیک ها و مراکز درمانی که در سدد جذب مشتری هستند و می‌خواهند از رقبا عقب نمانند، باید وارد عرصه بازاریابی به روش اس ‌ام ‌اس شوند. نیاز آنها داشتن یک پنل پیامکی خوب است.

ارسال اس ‌ام‌ اس توسط پنل پیامک برای مطب به صورت تکی،گروهی و خودکار صورت می گیرد. بسیاری از پزشکان، مطب ها و کلینیک ها به دلایل مختلف از جمله اطلاع رسانی از این سامانه ها استفاده می کنند. این کار یکی از راههای خوب ارتباطی بین مشتری و مراکز درمانی می باشد .

پنل پیامک برای مطب و کلینیک پزشکیار باستانی طب

شرکت پزشکیار باستانی طب به منظور کاهش بار مسئولیت و حجم کاری نیروی انسانی در کلینیک و مراکز درمانی همواره تلاش نموده تا رضایت مندی مشتریان خود را از کیفیت ارائه خدمات بهتر به بیماران و همچنین سیستم اطلاع رسانی به بیماران و بازاریابی هدفمند اقدام به راه اندازی سیستم پیامک هوشمند در نرم افزار خود نموده است.

 

ویژگی های سامانه اس ام اس پزشک

ویژگی مهم و برتری که می توان در پنل اس‌ ام‌ اس برای مطب، پزشک و مراکز درمانی نرم افزار پزشکیار باستانی طب  نام برد، امکان ارسال پیامک به صورت خودکار است. پیامک ها در صورت تایید یا عدم تایید به صورت اتوماتیک ارسال می گردند. ارسال پیامک خوش آمدگویی بعد از تشکیل پرونده بیمار، ارسال پیامک مناسبتی و مناسبت های ویژه مانند : تولد، ازدواج و … بیمار،  ارسال پیام خودکار جهت یادآوری نوبت، یادآوری برنامه درمان بیمار، ارسال پیامک یادآوری اقساط و یادآوری سررسید چک، اطلاع رسانی طرح های تخفیف و جشنواره‌ها، ارسال پیامک نظرسنجی و همچنین ارسال پیامک جوابدهی آزمایشگاه از طریق ارسال لینک در اس‌ ام ‌اس برای بیماران و …  در نرم‌افزار قرار داده شده است .

مزیت استفاده از پنل پیامک برای پزشکان و مطب ها

اگر در خرید پنل پیامک به دنبال بهترین آن هستید می بایست  ویژگی یک پنل پیامکی خوب را بشناسید تا  انتخاب درستی داشته باشید. از ویژگی های یک سامانه پنل پیامکی خوب ارتباط مستقیم سامانه با نرم‌افزار درمانی شما می باشد. داشتن سرشماره از شرکت همراه اول و همچنین مدیریت آن دسته از مراجعه کنندگانی که پیامک های تبلیغاتی شان را بسته اند با استفاده از پنل پیامکی باستانی طب امکان پذیر می باشد. عملیات ارسال پیامک به بلک لیست در پنل اس ام اس باستانی طب به صورت خودکار صورت میگیرد .

مورد بعدی قابلیت دریافت پیامک و ثبت نظر سنجی اتوماتیک در پنل پیامک برای مطب نرم‌افزار باستانی طب می باشد . استفاده از نظرسنجی پیامکی کیفیت و مشتری مداری را در مطب، کلینیک و یا مرکز درمانی شما را بالا می برد.

همچنین پنل اس ام اس برای پزشک قابلیت یادآوری برنامه درمان به مراجعه کنندگان می باشد. عملکرد پنل پیامکی مطب به این صورت که با توجه به برنامه درمان انتخابی برای بیمار در پرونده آنها، نرم افزار به صورت خودکار مراحل درمان را به بیماران یادآوری می کند.

چرا از پنل پیامکی پزشکیار باستانی طب استفاده کنیم؟

امکانات و ویژگی های پنل پیامک برای مطب و پزشکان نرم افزار پزشکیار باستانی طب در یک نگاه

امکان ارسال پیامک به صورت خودکار

امکان ارسال پیامک به صورت گروهی و انبوه

امکان ارسال پیامک به خطوط بلک لیست

امکان ارسال پیامک بر اساس فیلتر خاص (جنسیت ، تولد ، ازدواج ، خدمت خاص و ... )

دارای رابط کاربری آسان

امکان خرید شارژ پیامکی به صورت آنی

امکان گزارشگیری از پیامک های ارسال شده و دریافت شده

پشتیبانی خوب

جوابدهی آزمایشات به صورت ارسال لینک آزمایش

امکان ارسال پیامک بر اساس بخش های مراجعه شده

امکان ارسال پیامک نحوه آشنایی بیمار (وب سایت، اینستاگرام، تلفنی، حضوری و ... )

امکان ارسال پیامک بر اساس شهر و کشور

امکان ارسال پیامک به صورت زمانبندی شده

امکان ارسال پیامک های دوره ای به صورت روزانه، ماهیانه، هفتگی و سالیانه

ارسال انبوه به سرشماره های خاص، کد پستی، محل یا دکل های BTS

مقرون به صرفه و موثر

اطلاع رسانی از طرح تخفیفات، جشنواره ها، سمینارها، ایجاد کمپین های مختلف و ...

جهت ثبت درخواست مشاهده دمو رایگان پنل پیامک برای مطب، پزشک، کلینیک و مرکز درمانی بر روی دکمه زیر کلیک کنید. کارشناسان فروش پزشکیار باستانی طب با شما در تماس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت درخواست دمو و مشاوره رایگان