چرا برای کلینیک زیبایی CRM بخریم؟

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای کلینیک های زیبایی اهمیت بسیاری دارد. این سیستم امکان پایش و مدیریت تمامی تعاملات با مشتریان را فراهم می کند، از جمله تماس ها، جزئیات تاریخچه ی درمان، ارائه مشاوره، خدمات، پرداخت و نظرسنجی و ….. را به صورت یکجا و منظم در اختیارتان قرار می دهد.

کلینیک های زیبایی می توانند با استفاده از نرم افزار CRM ارتباطات خود با مشتریان را بهبود ببخشند و به آن ها خدمات بهتری ارائه دهند. با داشتن دسترسی این کلینیک ها می توانند بهترین راهکارهای درمانی را برای هر مشتری پیشنهاد دهند. به این ترتیب این کلینیک ها می توانند کیفیت خدمات خود را بهبود ببخشند و ارتباط بهتری با مشتریان خود داشته باشند

علاوه بر این نرم افزار CRM به کلینیک های زیبایی امکان مدیریت پیشرفت و پیگیری درمان را می دهد. با داشتن دسترسی به جزئیات درمان قبلی، کلینیک ها می توانند پیشرفت و پیشنهادات برای درمان آینده را مدیریت کنند و بهترین نتیجه را به مراجعه کنندگان خود ارائه دهند.

هر انچه که ما از مراجعه کنندگان و زیباجویان خود در نرم افزار CRM زیبایی ثبت نماییم میتوانیم به راحتی از انها گزارش گیری کنیم که برخی از این اطلاعات شامل کانال های ارتباطی که با ما آشنا شدند، اطلاعات هویتی، کشور یا شهر محل سکونت، روش آشنایی، خدمات مورد نیاز و…. است که با داشتن این اطلاعات کلینیک های زیبایی می توانند بهترین استراتژی های بازاریابی و فروش را برای هر مشتری انتخاب کنند و در نتیجه بازدهی و درآمد خود را افزایش دهند.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از CRM این است که به شما این امکان را می دهد که مشکلات کلینیک خود را شناسایی کنید و راه حلی مناسب برای آن ارائه دهید. به این صورت که امکان رصد مشتریان وجود دارد و از طریق آن متوجه خواهید شد که چند درصد مشتریان شما وفادار هستند و یا کدام بخش از مرکز شما مشتری کمتری دارد و علتش چه چیزی می تواند باشد.

نرم افزار CRM این امکان را فراهم کرده تا بتوانید برای هر بازه زمانی گزارشات دقیقی از مشتریان خود دریافت کنید. به واسطه گزارشاتی که به دست می آورید تصمیات بهتری برای مرکز درمانی خود خواهید گرفت که منجر به برنامه های سودآور تر می شود.

یکی دیگر از قابلیت هایCRM  کلینیک زیبایی امکان پایش و مدیریت بر عملکرد پزشک، تکنسین، کارکنان و مشاوران  می باشد. این سیستم به کلینیک ها کمک می کند تا پرسنل خود را مدیریت کرده و از برنامه کاری روزانه آنها آگاه باشید. برنامه کاری پرسنل به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه یا بازه زمانی خاص قابل مشاهده است.

نرم افزار CRM کلینیک زیبایی باستانی طب به گونه ای طراحی شده که مناسبت ها، تولد، جلسات درمان، پیامک خوش آمدگویی و جلسات بعدی را به مراجعه کنندگان اس ام اس اتوماتیک ارسال می نماید که نرم افزار CRM به سامانه پیام رسان باستانی ارتباط مستقیم داشته و نیاز به نیروی انسانی نیست.

همچنین امکان تخصیص اولویت  به مشتریان براساس سطح رضایت و تاریخچه ی درمان های انجام شده و بهترین مشاوره های ارائه شده برای هر مشتری از طریق نرم افزار CRM وجود دارد.

با کمک نرم افزار کاربردی CRM امکان تحلیل و پیش بینی رفتار مشتریان و نیازهای آن ها به منظور ارائه خدمات بهتر و بهترین پاسخ ها به نیاز های انها جود دارد. این موارد هت وفادارسازی مشتریان کلینیک زیبایی کمک بسیاری می کند.

علاوه بر این، با CRM برنامه ریزی و مدیریت برنامه های ارائه خدمات و مشاوره بهترین درمان ها و خدمات برای مشتریان در طول زمان امکان پذیر بوده و در تقویم کاری قابل مدیریت است.

از دیگر مزیت های مهم CRM برقراری ارتباط با مشتریان از طریق روش های مختلف از جمله پیامک، ایمیل و شبکه های اجتماعی به منظور ارسال اطلاعیه ها، تخفیف ها و پیشنهادات ویژه و ارسال پیام های خودکار به مشتریان به منظور یادآوری قرار ملاقات ها و تعاملات دیگراست.

کلام آخر

مزیت ها و امکانات نرم افزار CRM بر هیچکس پوشیده نیست. کلینیک های زیبایی می توانند با استفاده از CRM بهبود عملکرد خود را ازجمله بهبود رضایت مشتریان، افزایش فروش و بهبود فرآیندهای سازمانی و در نتیجه  افزایش درآمد و بالابردن بهره وری کمک بسیاری میکند . اگر نرم افزار CRM تهیه کردید و چالش استفاده کردن با آن را دارید می توانید از تجربیات مهندس محمد امین باستانی استفاده کنید و اگر هنوز اقدام به خرید نکرده اید پیشنهاد ما نرم افزار باستانی طب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت درخواست دمو و مشاوره رایگان