نرم افزار آنالیز و تحقیقاتی

نرم افزار آنالیز و تحقیقاتی پرونده پزشکی و الکترونیک بیمار

 

امروزه تمامی پزشکان جهت ایجاد پرونده پزشکی و مشاهده هیستوری بیماران و تصمیم گیری در خصوص پروسیجر درمانی برای بهبود درمان، همچنین در تحقیق و بررسی کیس بیماران، نیازمند بایگانی اطلاعات بر روی کاغذ و یا نرم افزار پزشکی و پرونده الکترونیک هستند که تمامی اطلاعات علمی و اسناد پزشکی را ثبت کنند که نرم افزار آنالیز و تحقیقاتی با این هدف طراحی وپیاده سازی شده است.

یکی دیگر از افتخارات گروه نرم افزاری پزشکیار باستانی طب ارائه نرم افزار مدیریت مطب و مراکز درمانی همچون درمانگاه، کلینیک، مراکز جراحی محدود و بیمارستان ها می باشد. ما با بهره‌مندی از تجربه و اطلاعات برترین پزشکان و متخصصان داخلی و خارجی توانسته ایم در زمینه نرم افزار رایانه، تخصصی ترین نرم افزار را در زمینه مدیریت اتاق عمل عرضه نماییم.

این  نرم افزار دارای بانک اطلاعاتی قوی و علمی ویژه هر تخصص، آزمایشات، لیست داروها و انواع تشخیص‌های پزشکی و پروسیجر درمانی بوده که برای پزشکان طراحی گشته و باعث شده امروزه نرم‌افزار‌های باستانی طب به عنوان الگو و مرجع اصلی در طراحی نرم‌افزار پزشکی و پرونده الکترونیک برای سایر شرکت‌ها قرار گیرد. همچنین نرم افزار آنالیز و تحقیقاتی تحت استاندارد جهانی HL7 و الگوهای بین المللی طراحی گردیده و ضمن گرفتن تاییده و مجوز از معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان محصول دانش بنیان، دارای مجوز و تاییده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش جمهوری اسلامی ایران نیز می باشد.

گروه نرم افزاری دانش بنیان پزشکیار باستانی طب با بهره‌گیری از دانش و تخصص برترین متخصصان کشور در این رشته و به پشتوانه بیش از ۸ سال تلاش و تحقیق مستمر، توانسته است نرم افزاری جامع و قدرتمند در این زمینه به جامعه پزشکی عرضه نماید.

نرم افزار آنالیز و تحقیقاتی دارای محیطی ساده و کاربرپسند بوده که به کاربر امکان تهیه گزارش های آماری متعدد از داده ها و پرونده بیماران را می دهد. این گزارشات در طراحی کلیه بخش‌های نرم افزار نیز در نظر گرفته شده است.

نرم افزار آنالیز و تحقیقاتی با مدیریت، نمایش، ذخیره و صادر کردن داده ها امکان آنالیز و بررسی انواع کیس های درمانی را فراهم نموده است و همچنین قابلیت ارائه آنالیز داده ها در انواع فایل های خروجی نظیر PDF، WORD، EXCEL و … را دارا می باشد.  این نرم افزار میتواند با کمک آنالیز و تحلیل آماری داده های ثبت شده، به پزشکان و متخصصان در زمینه تحقیقاتشان کمک شایانی نماید.

داده ها و کیس های درمانی میتواند شامل موارد زیر باشد:

– تمام سوابق پزشکی بیمار در نرم افزار آنالیز و تحقیقاتی

– مشکلات پزشکی( Medical Problems ) : ثبت بیماری هایی مانند دیابت، آسم، فشار خون و غیره با قابلیت شخصی‎سازی لیست بر اساس نیاز و تخصص

– حساسیت‎های بیمار ( Allergies ) : حساسیت به داروهای مشخص با قابلیت شخصی‎سازی لیست حساسیت‏ها بر اساس نیاز و تخصص

– داروهای دائم ( Medications ) : ثبت داروهای مصرفی بیمار جهت جلوگیری از تداخل داروئی

–  داروهای کوتاه مدت ( Prescription) : ثبت دارو با تعداد و دوز مشخص جهت درمان بیماری کنونی با قابلیت چاپ بر روی سرنسخه مورد نظر

–  اعمال جراحی ( Surgeries) : ثبت و مشاهده تمامی اعمال جراحی بیمار در نرم افزار آنالیز و تحقیقاتی

–  مشکلات دندانی ( Dental Problems) : بیماری های دندان، دهان و فک در نرم افزار آنالیز و تحقیقاتی

–  سوابق خانوادگی بیمار: ثبت سوابق خانوادگی جهت تشخیص فاکتورهای ریسک بیمار

– قابلیت مشاهده کلیه علائم حیاتی بیمار همراه با قابلیت رسم گراف و نشان دادن وضعیت بیمار بر روی نمودار رشد و یا نمودارهای ریسک

– قابلیت آنالیز تمامی آزمایشات بیمار و گزارش گیری و رسم گراف تغییرات در نرم افزار آنالیز و تحقیقاتی

 

درباره بخش های مختلف نرم افزار آنالیز اطلاعات پزشکی پزشکیار باستانی طب

  • ثبت اطلاعات اولیه بیمار
  • ثبت اطلاعات پزشکی، جراحی، بیماری، ژنتیک و نتایج معاینه اولیه
  • امکان ثبت علت مراجعه بیمار، تشخیص پزشک و پلن درمان، برنامه رژیمی
  • امکان ارجاع به آزمایشگاه یا دیگر مراکز درمانی
  • ثبت اطلاعات تخصصی
  • قراردادهای سررسید شده
  • امکان یادآوری چک ها
  • امکان یادآوری یادداشت های روزانه، قرار و ملاقات ها
  • امکان پشتیبان گیری خودکار از اطلاعات نرم افزار
  • امکان پشتیبان گیری خودکار بر روی درایو و هاست
  • دارای امنیت بالا در حفظ اطلاعات

ماژول پیامک یک قابلیت فوق‌العاده برای برقراری تعامل میان شما و مراجعه کنندگان است. با استفاده از ماژول پیامک امکان نوبت دهی از طریق پیامک، مدیریت ارتباط با بیمار یا مراجعه کننده مانند اعلام و یا یادآوری زمان مراجعه، لغو زمان مراجعه بیمار در صورت عوض شدن برنامه پزشک، ارسال و دریافت اطلاعات مالی بیمار، امکان ارسال پیامک های گروهی به عنوان مثال جهت مناسبتهای مختلف و ارسال پیامکهای تبلیغاتی و … فراهم می باشد. همزمان با ثبت نوبت دهی، سیستم به صورت اتوماتیک برای بیمار پیام تاریخ، روز و ساعت مراجعه را ارسال می نماید. جهت یادآوری مجدد، سیستم چند روز قبل از زمان مراجعه، یک پیامک مبنی بر یادآوری برای بیمار ارسال می کند تا در صورت عدم مراجعه بیمار (لغو نوبت)، عدد صفر را ارسال نموده و نوبت بیمار حذف شود.

یکی از نقاط قوت نرم افزار آنالیز و تحقیقاتی طراحی آن به صورت آنلاین و آفلاین می‌باشد که این امکان را به پزشکان عزیز می‌دهد که در هر زمان و هر مکان (هر جایی از دنیا)  با اتصال به نرم افزار کلیه اطلاعات بیماران را رؤیت نمایند و یا ثبت و تغییر دهند.

از دیگر امکانات بارز نرم افزار آنالیز و تحقیقاتی قابلیت ریسپانسیو بودن آن می‌باشد، به این معنی که با کلیه سخت افزارهای روز دنیا همچون تلویزیون، کامپیوتر رومیزی، لپ تاپ، تبلت و موبایل و همچنین با انواع سیستم عامل‌ها سازگار است.

لازم به ذکر است که این نرم افزار در چهار نسخه‌ی مطب، کلینیک، درمانگاهی و بیمارستانی طراحی شده که قابلیت اتصال و ارتباط با یکدیگر را دارند. تمامی نسخه‌های نرم افزار برای انواع فلوشیپ ها طراحی شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت درخواست دمو و مشاوره رایگان