آموزش ماژول پرونده الکترونیک

ضمن تشکر از انتخاب نرم افزار پزشکیار باستانی طب، در این مقاله قصد داریم آموزش کار با بخش پرونده الکترونیک نرم افزار باستانی طب را به طور کامل توضیح دهیم.

ثبت پرونده الکترونیک جدید

با انتخاب ماژول پرونده الکترونیک تعدادی زیرمنو نمایش داده می شود، اولین گزینه ثبت پرونده الکترونیک جدید می باشد. با کلیک روی این دکمه وارد صفحه جدیدی می شوید. اطلاعات اولیه مراجعه کننده را وارد کنید و  پس از آن اطلاعات تکمیلی مراجعه کننده را ثبت کنید. در نهایت با تکمیل موارد مورد نیاز برای پرونده بیمار، بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا پرونده مورد نظر ثبت شود.

لیست پرونده الکترونیک بیماران

با انتخاب این گزینه لیست پرونده الکترونیک بیماران نمایش داده می شود. چنانچه قصد جستجو داشته باشید با در اختیار داشتن اطلاعات پرونده و یا طبق بازه زمانی خاص می توان اقدام کرد. در صورت نیاز به ویرایش و یا حذف پرونده بیمار می توانید با کلیک بر روی دکمه مربوط به همان پرونده در ستون گزینه ها  اقدام کنید.

در انتظار ویزیت

چنانچه قصد دارید لیست در انتظار ویزیت را مشاهده نمایید، با انتخاب دکمه در انتظار ویزیت در منوی نرم افزار لیست افرادی که در انتظار ویزیت هستند نمایش داده می شود. جهت جستجو می توانید براساس موارد موجود (شماره پرونده، شماره پرونده دستی، نام بیمار، کد ملی، تلفن و شماره موبایل) در بازه زمانی خاصی اقدام کنید. در صورت نیاز به ویرایش و یا حذف پرونده بیمار می توانید با کلیک بر روی دکمه مربوط به همان پرونده در ستون گزینه ها  اقدام کنید. (هشدار: در صورتی که پرونده بیمار را در لیست در انتظار ویزیت حذف کنید پرونده به کلی در نرم افزار حذف خواهد شد!)

لیست تعیین وقت عمل

در صورتی که وقت عمل برای بیمار تعیین شده باشد، با انتخاب این گزینه لیست زمان بندی نمایش داده می شود. جهت جستجو در لیست می توانید براساس شماره پرونده و یا شماره پرونده دستی اقدام کنید. همچنین امکان چاپ لیست تعیین وقت عمل به سه صورت چاپ با تاریخ ثبت، چاپ با تاریخ عمل و چاپ کلی لیست امکان پذیر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت درخواست دمو و مشاوره رایگان