ماژول اثر انگشت و امضای دیجیتال

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید در پایین تمام صفحات فرم های نرم افزار پزشکیار باستانی طب، اثر انگشت بیمار و امضای دیجیتال آن ها را به صورت اتوماتیک درج نمایید؟ آیا می دانستید وجود اثر انگشت و امضای دیجیتال باعث اعتبار بیشتر صفحات خروجی گرفته از نرم افزار می شود؟ آیا تا به امروز برای ثبت اثر انگشت و امضای بیماران در پایین فرم ها آن ها را پرینت می گرفتید؟ دیگر نیازی به این کار نیست! به ادامه مطلب توجه کنید.

با داشتن ماژول اثر انگشت و امضای دیجیتال نرم افزار پزشکیار باستانی طب تنها یک بار از بیمار اثر انگشت و امضایشان را دریافت کنید و در نرم افزار ثبت کنید. خواهید دید که امضا و اثر انگشت آن ها در تمامی قسمت های پرونده الکترونیک، فرم های رضایت نامه، برائت نامه و گواهی نشان داده خواهد شد! این ماژول برای همیشه اطلاعات اثر انگشت و امضای دیجیتال بیمار را در نرم افزار نگهداری می کند. بنابراین نیاز نیست با هر جلسه مراجعه بیمار مجدد اثر انگشت و امضای آن ها را اسکن نمایید.

از آنجایی که اثر انگشت هر فرد منحصر به فرد است راه مطمئنی جهت احراز هویت می باشد و این باعث آسودگی خاطر است. از مزیت استفاده از ماژول اثر انگشت بجای استامپ، کاهش هزینه ها و بهداشت بیشتر می توان اشاره کرد. در حال حاضر تنها سخت افزار مورد تایید ما و سازگار با نرم افزار پزشکیار باستانی طب دستگاه سوپریما (suprima) مدل ۴۱۰ می باشد. ارائه دهنده گارانتی این دستگاه نیز شرکت طرح و پردازش غدیر می باشد.

امضای دیجیتال نیز مانند امضای دست نویس و اثر انگشت منحصر به فرد است. با توجه به نیاز و قوانین مرکز درمانی خود با استفاده از این ماژول امضای بیماران را در تمامی صفحات مورد نیاز قرار دهید. همچنین با در نظر گرفتن استفاده بیشتر از تکنولوژی و حذف اسناد کاغذی به اسکن امضا و اثر انگشت بیماران احتیاج پیدا می کنید. شرکت دانش بنیان پزشکیار باستانی طب به جهت پاسخ به تمام نیازهای کاربران نرم افزار ماژول ثبت اثر انگشت و امضای دیجیتال را در نرم افزار طراحی و پیاده سازی نموده است.

بهتر است قبل از تهیه سخت افزار اثر انگشت و امضای دیجیتال از کارشناسان ما مشاوره دریافت نموده و سخت افزاری که سازگاری کامل با نرم افزار پزشکیار باستانی طب را داراست به شما معرفی شود. در صورتی که بدون مشاوره با کارشناسان اقدام به تهیه سخت افزار نمایید مسئولیت هرگونه ناهماهنگی و ناسازگاری میان نرم افزار و سخت افزار به عهده شماست و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت درخواست دمو و مشاوره رایگان