نرم افزار جوابدهی آزمایشگاه

بسیاری از مراکز درمانی، درمانگاه ها و کلینیک های تخصصی مانند کلینیک های زنان و نازایی دارای آزمایشگاه های مختلف از جمله آزمایشگاه تشخیص طبی، مولکولی، ژنتیکی و … هستند. آیا تا به حال به حذف کاغذ های مصرفی جواب آزمایش، شلوغی، مراجعه مجدد بیماران جهت دریافت آزمایشات و صرفه جویی در وقت خود فکر کرده اید؟ در ادامه به معرفی نرم افزار جوابدهی آزمایشگاه آنلاین پزشکیار باستانی طب می پردازیم. با ما همراه باشید!

تیم دانش بنیان پزشکیار باستانی طب با سابقه درخشان در زمینه طراحی نرم افزارهای تخصصی مدیریت مطب، کلینیک و مراکز درمانی با در نظر گرفتن جامع کردن نرم افزارهای خود، نرم افزار جواب آزمایش را برای مراکز درمانی که از آزمایشگاه بهره‌مند می باشند طراحی نموده است. این نرم افزار قابلیت اتصال به سایر نرم افزارهای پزشکیار باستانی طب از جمله نرم افزار زنان و نازایی، نرم افزار درمانگاه و … را داراست.

معرفی نرم افزار جوابدهی آزمایشگاه باستانی طب

نرم افزار جوابدهی آزمایشگاه آنلاین پزشکیار باستانی طب، قابل استفاده برای آزمایشگاه های تشخیص طبی، مولکولی، ژنتیکی و … می باشد. در صورتی که از سایر نرم افزارهای پزشکیار باستانی طب استفاده می کنید این نرم افزار را در صورت نیاز می توانید به سایر نرم افزارهای شرکت متصل کرده و از امکانات آن بهره‌مند شوید. عملکرد نرم افزار جواب آزمایش به این صورت می باشد که شما می توانید جواب آزمایش بیماران خود را به صورت فایل عکس و یا PDF در نرم افزار آپلود کرده و برای بیمار تشکلیل پرونده دهید. پس از تشکیل پرونده، بیمار می تواند با مراجعه به سایت با در اختیار داشتن شماره پذیرش  و کد ملی به تمامی ریپورت های آزمایشات خود دسترسی داشته باشد و آن ها را در صورت نیاز پرینت بگیرد.

نرم افزار جوابدهی آزمایشگاه آنلاین قابلیت اتصال به وب‌سایت را داراست. اما در صورت نداشتن سایت می توانید نام دامنه نرم افزار جوابدهی خود را به بیماران داده تا طریق آن بیماران بتوانند نتایج آزمایش خود را مشاهده کنند.

برای اعتبارسنجی جواب آزمایشات در خروجی از نرم افزار جواب آزمایش، نرم افزار به صورت اتوماتیک در بالای برگ آزمایش بارکد اصالت QR code درج می کند. با اسکن بارکد بر روی کاغذ پرینت گرفته شده آزمایش، به خروجی اصلی آن از نرم افزار جوابدهی آزمایشگاه هدایت می شوید.

ماژول پیامکی نرم افزار

نرم افزار جوابدهی آزمایشگاه آنلاین دارای ماژول پیامکیست. کاربرد ماژول پیامک برای این نرم افزار جهت ارسال لینک جواب آزمایشات ثبت شده در پرونده بیمار در نرم افزار می باشد. عملکرد ماژول پیامکی به این صورت است که پس از تشکیل پرونده بیمار و درج نتایج آزمایش، نرم افزار به صورت اتوماتیک برای بیمار لینک جواب آزمایش به همراه متن پیشفرضی که از قبل جهت ارسال پیامک در نرم افزار قرارداده اید، ارسال می کند.

طراحی ریسپانسیو!

نرم افزار جواب آزمایش پزشکیار باستانی طب کاملا ریسپانسیو و واکنشگرا طراحی شده است. طراحی ریسپانسیو به معنی نمایش صحیح اجزای صفحه در سایز های مختلف صفحه نمایش از جمله موبایل، تبلت و کامپیوتر می باشد. در نتیجه نگرانی بابت استفاده از نرم افزار توسط بیمارن و خودتان نخواهید داشت!

امکانات ویژه

درصورتی که نرم افزار جوابدهی شما ماژول امضا و مهر دیجیتال را داشته باشد، مهر و امضای دیجیتال پزشک پایین تمامی صفحات آزمایش ها قرار می گیرد. این امر اعتبار جواب آزمایش را چندین برابر می کند و بهتر است این ویژگی را حتما برای نرم افزار خود تهیه کنید.

طراحی ظاهری نرم افزار کاربرپسند بوده و استفاده از آن بسیار راحت است. همچنین نرم افزار جواب آزمایش پزشکیار باستانی طب، محدودیتی در استفاده همزمان کاربران نداشته و به تعداد نیاز مرکز خود می توانید حساب کاربری برای پرسنل تعریف کنید.

چطور نرم افزار جوابدهی آزمایشگاه را راه اندازی کنیم؟

برای استفاده از نرم افزار جوابدهی آزمایشگاه آنلاین می بایست هاست و دامنه تهیه کرد. با مشورت تیم باستانی طب دامنه مناسب را برای نرم افزار انتخاب می کنیم. پس از آن هاست با کانفیگ و سیستم عامل مناسب کد نویسی نرم افزار پزشکیار باستانی طب از یک شرکت هاستینگ معتبر، هاست تهیه می شود و نرم افزار راه اندازی می شود.

در صورتی که در مورد امکانات نرم افزار جواب آزمایش پزشکیار باستانی طب سوالی دارید در بخش کامنت ها از ما بپرسید. همچنین جهت مشاهده و دریافت دمو رایگان نرم افزار فرم درخواست دمو را ارسال کرده و یا با ما در تماس باشید.

سوالات متداول

بله در صورت نداشتن سایت می توانید نام دامنه نرم افزار جوابدهی آزمایش را در اختیار بیماران خود قرار دهید. همچنین در صورت درخواست طراحی سایت پزشکی، پس از مشورت با تیم باستانی طب پروژه مورد نیاز طراحی و پیاده سازی می شود.

بله. با ارسال دسترسی های سایت به تیم پشتیبانی نرم افزار، این کار برایتان انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت درخواست دمو و مشاوره رایگان