آموزش ماژول اسکن مدارک پزشکی بیمار

ضمن تشکر از انتخاب نرم افزار پزشکیار باستانی طب، در این مقاله قصد داریم آموزش کار با بخش اسکن مدارک پزشکی بیمار نرم افزار باستانی طب را به طور کامل توضیح دهیم.

روند اسکن مدارک

ممکن است قصد داشته باشید مدارک پزشکی قدیمی بیماران را به نرم افزار اضافه کنید، این ماژول کاربردی می تواند به شما در ثبت پرونده ها یاری رساند. با کلیک بر روی دکمه اسکن مدارک پزشکی در منوی اصلی نرم افزار، سه گزینه مشاهده خواهید کرد. گزینه ها شامل اسکن مدارک پزشکی، لیست مدارک اسکن شده و جستجوی مدارک اسکن شده می باشد.

در بخش اسکن مدارک پزشکی، می توانید اطلاعات اولیه مربوط به بیمار را وارد کنید. همچنین اطلاعات مربوط به عمل و پزشک بیمار را مشخص کنید. سپس با انتخاب گزینه اسکن به صفحه جدیدی منتقل می شوید که در صورت نیاز به ویرایش می توانید تغییرات را اعمال کنید. با انتخاب اسکنر موردنظر از لیست موجود، مدارک اسکن می شود. همچنین می توانید پیوست به آن اضافه کنید و PDF آن را ذخیره کنید.

لیست مدارک اسکن شده

در بخش لیست مدارک اسکن شده، در صورت ثبت مدارک پزشکی، لیست موارد اسکن شده نمایش داده می شود. امکان ویرایش یا حذف مدارک اسکن شده وجود دارد. همچنین شما می توانید براساس موارد موجود (شماره بایگانی، نام بیمار، کد ملی، نوع عمل، پزشک، شماره پرونده دستی، کاربر، فایل، تاریخ ثبت و تاریخ عمل) پرونده موردنظر را جستجو کنید.

جستجو مدارک اسکن شده

چنانچه قصد جستجوی مدارک اسکن شده در نرم افزار باستانی طب داشته باشید، بر روی بخش جستجوی مدارک اسکن شده کلیک کنید. در این صفحه می توانید بر اساس شماره بایگانی، نام بیمار،کدملی، نوع عمل و … مدارک اسکن شده را جستجو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت درخواست دمو و مشاوره رایگان