ماژول قلم نوری

ماژول قلم نوری در نرم افزار پزشکیار باستانی طب دارای قابلیت های متعدد و کارآمدیست. با استفاده از قلم نوری در کارهای پزشک سرعت ببخشید! ماژول قلم نوری امکانات زیادی در اختیار شما قرار می دهد که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

ماژول قلم نوری در بخش های پرونده الکترونیک نرم افزار قابل استفاده می باشد. پزشک می تواند پس از معاینه بیمار با دست خط خود توسط قلم نوری یادداشت در پرونده بیمار ثبت کند. همچنین با استفاده از قلم نوری پزشک می تواند نسخه برای بیمار بنویسد و آن را پرینت بگیرد.

در صورتی که بخواهید امضا و اثر انگشت بیماران پایین تمام صفحات پرونده و یا فرم ها قرار گیرد با استفاده از ماژول قلم نوری تمامی امضاها را در نرم افزار ثبت کنید.

ابزارهای ماژول قلم نوری نرم افزار پزشکیار باستانی طب شامل سایز مداد، پاک کن حرفه ای، انتخاب رنگ های مختلف برای نوشتار و … می باشد.

یکی از مزایای بارز این ماژول ثبت نامحدود نسخه برای بیمار در هر پرونده می باشد و دکتر به هر تعداد مورد نیاز می تواند با قلم نوری خود برای بیمار نسخه ثبت کند. کاربری ماژول قلم نوری باستانی طب بسیار ساده و آسان می باشد.

جهت استفاده از ماژول قلم نوری می بایست سخت افزار قلم نوری را تهیه کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که قبل از تهیه سخت افزار قلم نوری می بایست با کارشناسان ما صحبت کرده تا سخت افزار سازگار با نرم افزار باستانی طب به شما اعلام شود. در غیر این صورت ممکن است سخت افزار تهیه شده با کدنویسی نرم افزار ما سازگاری نداشته باشد و این به عهده شماست. همچنین در صورت استفاده از تبلت نیز می توانید از امکانات ماژول قلم نوری استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت درخواست دمو و مشاوره رایگان