زیر سیستم انبار

انبار

 

زیر سیستم مدیریت انبار باستانی طب، که به عنوان یک آپشن ویژه همراه با نرم افزار های پزشکی مثلا نرم افزار مطب دندانپزشکی و نرم افزار مطب چشم پزشکی ارئه میگردد، منطبق با نیاز واحد فناوری اطلاعات سازمان ها و کاملا یکپارچه طراحی شده است. این زیر سیستم امکان مدیریت و مصرف کالا و قطعات را بر روی درخواست های ثبت شده فراهم می سازد.

 

مزایای استفاده:

 

افزایش دقت در اطلاعات تعدادی و مالی
از طریق اعمال کنترل‌های دقیق بر مبنای حقوق دسترسی تعریف شده و نیز جلوگیری از خطاهای کاربری، اشتباهات محاسباتی تعدادی و ریالی کاهش یافته و با اتکا به اعمال کنترل‌های دقیق در زمان ثبت و محاسبه، قابلیت اطمینان گزارش‌های مرتبط با موجودی‌های انبار افزایش می‌یابد.

 تسهیل گزارش‌گیری تعدادی و مالی
همواره ذینفعان بیرونی و مدیران سازمان به گزارش‌هایی از سازمان شما نیاز دارند که صحت آن‌ها بسیار با اهمیت است. این گزارش‌ها را می‌توان بدون دغدغه و در کمترین زمان ممکن از سیستم انبار و حسابداری انبار همکاران استخراج کرد.

کاهش زمان ثبت و نگهداری اطلاعات مالی
سیستم انبار و حسابداری انبار، با آسان‌سازی و خودکارسازی قیمت‌گذاری کالا‌ها به روش‌های استاندارد و منطبق با سند مبنا، همچنین تشخیص حساب‌های بدهکار و بستانکار هر یک از رویدادهای مالی، زمان مورد نیاز برای ثبت اطلاعات اسناد حسابداری را کاهش داده و ثبت اسناد حسابداری انبار و تهیه گزارش‌های مالی مربوطه را تسهیل می‌کند.

بهبود تصمیم‌گیری
به دلیل دسترسی سریع و بی‌واسطه به اطلاعات صحیح و قابل اتکاء و یکپارچگی این اطلاعات با مجموعه سیستم‌های مالی، بازرگانی، کارخانه‌ای و حسابداری مدیریت، مدیران می‌توانند تصمیماتی بهتر و سریع‌تر بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت درخواست دمو و مشاوره رایگان