بازدید دکتر ستاری از پارک علم و فناوری دانشگاه شیراز

دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان در روز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه در سفری یک روزه ضمن افتتاح پردیس نوآوری و فناوری شیراز(دره فناوری)، چندین پروژه علمی و فناوری را در شیراز افتتاح کرد و ضمن بازدید از مراکز مختلف با مسئولان علمی و اجرایی استان فارس نیز دیدار کرد.

رئیس ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان در بخش بعدی سخنان خود به بازدیدهای انجام شده از شرکت‌های دانش بنیان و پارک علم و فناوری در این سفر یک روزه اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه چند بار در سفرهای خود از دستاورد شرکت‌های دانش بنیان استان بازدید کردم اما هر بار این بازدیدها تازگی دارد و با کسب وکارها و دستاوردهای جدیدی مواجه می‌شود. این مسئله نشان از حرکت و شکل گیری درست زیست بوم فناوری و نوآوری در این استان است.

دکتر ستاری در ادامه بیان کرد: در حال حاضر نگاه جدیدی در دانشگاه شیراز ایجاد شده است، نگاهی که در آن حمایت از کسب و کارهای نوپا و نوآوری‌ها جای خود را به خوبی باز کرده است. البته استانداری نیز در کنار این موارد اقدامات مناسبی را برای توسعه اقتصاد دانش بنیان به کمک زیست بوم فناوری و نوآوری انجام داده است.

 

 

ارائه مدیر عامل شرکت دانش بنیان پزشکیار باستانی طب در خصوص روند کار و امکانات نرم افزارهای پزشکی و تخصصی شرکت به جناب دکتر ستاری

 

در این بازدید علاوه بر دکتر ستاری؛ دکتر یونس قاسمی ( رئیس مرکز تحقیقات علوم دارویی و معاون تحقیقات و فناوری دانشگه علوم پزشکی)، دکتر ذوالقدر، دکتر نادگران ( سرپرست دانشگاه شیراز) و دکتر زبرجد نیز حضور داشتند.

 

در آخر می توان اشاره نمود که هدف از ایجاد این پردیس علاوه بر برطرف کردن کمبود فضای کارگاهی و اداری شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، استفاده از ظرفیت های اعضای هیات علمی و دانشجویی در دانشگاه شیراز است.

 

مصاحبه شبکه خبر با جناب مهندس محمدامین باستانی؛ مدیر عامل شرکت دانش بنیان پزشکیار باستانی طب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ثبت درخواست دمو و مشاوره رایگان